15 окт. 2013 г., 20:56

Афродизиак 

  Проза » Рассказы
739 0 17
1 мин за четене

АФРОДИЗИАК



Хващам значи последната маршрутка за село и се пльосвам на седалката с намерението да дремна през около двайсетината минути път. Тъкмо ме унасях, кога я чух думичката:
- Афродизиак, ма сестро, тъй им думат на тия пъстрите – упорито убеждаваше спътничката си, позната ми по физиономия съседка.
Надигнах се и погледнах през процепа между двете седалки: държеше прозрачна пластмасова опаковка, в която шаваха към двадесетина шарени шикалки. „Бре, да му се не види”, ококорих се аз и нададох меко ухо:
- Пъдпъдъчи яйца са туй. Сурови се пият и после „щял да ма кара да хвъркам”, тъй дума моичкият. Щото, те пъдпъдъците се съешавали най-често, по десетина пъти на ден. То, ако питаш мен и наш герест Кондьо и той покрива дневно по десетина кокошки, ама от него яйцата не ставали за афродизиак. Ще му ги начукам довечера всичките, та да видим като хвръкна, дорде ще стигна – приключи със смях съседката и мушна обратно шикалките в пазарската си чанта.
- Аха, надявай се – пое думата събеседничката ù – лани нали и аз взимах на моя Йовчо. Изпи си ги значи яйцата, изми си зъбите, нагласи са, мушна се под завивките и дорде преброя до три, скокна кат ужилен и са изстреля в тоалетната. Там си и остана цяла нощ, язък че са бях епилирала от носа до петите.
- Не думай, ма сестро! Я виж, на тия докога им е срока – пак изкара съседката ми шикалките, а аз вече не се удържах и тропайки с крака по пода и с ръце по седалката се тръшках от смях.
Двете се извърнаха, изгледаха ме учудено, а после пак се съсредоточиха в изучаването на модния афродизиак.

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??