25 мая 2007 г., 13:09

Антинежност.. 

  Проза
774 0 1
1 мин за четене

Нежно не желая да изяждам и търпението си. Нежни няма да са моите претенции. Извън един дълбок и безсмислен предел съм, разчупила се е себеизявата ми на 15. Сега съм гола, проста и наивна. Сега съм повече, отколкото съм била преди... Дърта сврака е пространството с органите ми; аула без нито един студент; пълна къща с липса на дечица... Нека не ставам излишно сантиментална. Кому, за Бога, е нужно това зло?!? Достатъчно са обременени хората от личните си трагедии, че остава и още една блудкава американска прелест да се вмъкне... Както и да е. Европейци сме. Европейски нека да са и чувствата ни. Да притъпим тези чудновати сетивни способности! Да ги убием с камъни, да ги изгорим на клада, да ги линчуваме!... Усетила бях аз, че мястото ми е точно в Парламента... ето на - оказах се права! Само за там съм с тази красноречива шибана пеРелина на лицето си! Чуден министър ще стане от мен... ако не с добро, то е ясно с какво друго ще се излиза от ситуацийки. Ех, печално!... Ех, брутално!... Късно е за отминали хълцания! Не, че някога им е било времето... Отделен въпрос. Късно е. Трябва да обърна внимание на нещо МНОГО по-съществено, наложително, интригуващо и глобално - чушки и сирене! Е, кое не му е хубавото на дипломатите?!...


 

© Муф Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Забелязваш ли колко малко коментари имаш? Ето това за мен е признак за гениалност...
Предложения
: ??:??