22 янв. 2014 г., 21:05

Боро - дебелия 

  Проза » Юмористическая
542 0 4
1 мин за четене

БОРО - ДЕБЕЛИЯ

 

            Той не е Боро, а Борислав и отдавна не е дебел, щото го мъчи диабета. Не е отказал цигарите и водката, ама към женската част от човечеството интересът му се е ограничил до звучното поцъкване с език подир някой заострено дупе или суратлия цици.

            А беше време, леле пък кога беше директор, по три ги дундуркаше на едното си коляно. Ама нали ги приватизираха държавните предприятия, а в частните трябва да бачкат и началниците, приключи милият и с директорството, и с дундуркането.

       Повъртя се тук там, дорде изяде и изпи завлеченото, и току се чу, че станал данъчен. Нареса нашият пак перчема си, засука мустаци, засмука водки за чужда сметка и взел пак да пощипва, къде магазинерки, къде счетоводителки, къде еднолични търговки. Да, ама оплакаха ли се, изпяха ли го и го преместиха в Местни данъци и такси, да следи за данъчния статус на домашните любимци. А нека сега да пощипва кучета и котки, и да ги дондурка, ако ще по пет на коляно.

      Тъй си докара и диабета. Опитал се значи, най-служебно да декорира с акт отвързаният статус на един ратвайлер и дорде се намеси стопанинът му, се разделил с две педи кожа и половин дясна паласка.

           Осъдиха тогаз и ротвайлера, и стопанина му, но от туй диабета не се махна.

       Тъй приключи наш Боро с дундуркането, ама още си хапва и водка си пийва, особено ако е на аванта. На здраве да му е!

 

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Издъних се
  • Хей, Лордли, не съм те коментирала аз
  • Радвам се, че си се забавлявала, Санвали
  • Абе Лордли, защо му е на Боро ротвайлери да дундурка,Я погледни в парка колко пуделчета с корделки, сресани , фризирани разхождат очарователните си стопанки.А те жениците, така въртят очите насам, натам...Само да е мераклия Боро.
    Беше ми забавно да прочета.Поздрави!
Предложения
: ??:??