13 окт. 2011 г., 23:04

Бях и останах искрена 

  Проза » Другие
1074 1 4
1 мин за четене

Не живея просто така живота си. Градя го, боря се за мечтите си. Падала съм в пропасти дълбоки. Била съм там. Драскала съм с нокти по стените, за да се изкача и да видя небето. И душата ми е замръзвала, скована от студ в ледените нощи, сред тълпата от безразлични погледи. Сред тълпата от хора, заявявайки смело и гордо: "Не ми пука за нищо''. Бутали са ме на земята. Спъвали са ме и падах в най-голямата помия, която можеше да ми изсипе животът. И рових в калта, за да си прокарам път. Изкачвах се и се подхлъзвах... и пак оставах там. Отне ми време, но аз излязох от този ад. И душата ми беше разранена. И сърцето ми беше ожулено. И колената ми бяха потънали в кал. И мечтите си бях превърнала в статуи от пясък. Губех се в погледите им, в сърцата им, в съзнанията им... Губех се и се откривах в очите им. Поглеждах и знаех какво се крие зад тези очи срещу мен. А в моите нищо не личеше. Нищо не показвах. А колко тъга се крие в тях. Но е без значение това. Животът е мой, нали? Аз го градя! И още сама се боря. Сама минах през всичко. Сама изкачих върховете. Сама и падах. А те идват и ми заявяват, че не съм достатъчно силна, след като обичам! Бях от слабите. Сега съм по-силна и повечето мъже в живота ми! Защото аз бях и останах искрена, а те предаваха и сърце, и душа, и мечти! Макар сега да крия себе си зад маска, съм по-честна от всички тях. Защото, повярвайте ми, не ви трябва да видите човека, който се крие зад тази маска!

© Лилия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Толкова си откровена и силна!Но повярвай,иска ми се да видя човека,който се крие зад тази маска!!!
  • Страхотно е! В това твое произведение открих и себе си.
  • Остани искрена,обичай....не предавай душата и мечтите си!
    Силна си, Лили! Поздрав!
  • Дързостта да обичаш някого, въпреки създадените обстоятелства е насочена душевна,енергийна сила.Обичта винаги е искрена!Тя е в дълбочината на човешката ни същност.А така наречената "маска" е само една повърхностна, временна предпазливост.Обичай Лили!Толкова ми допадат разсъжденията ти!Прегръдки от сърце...от Мили!
Предложения
: ??:??