23 февр. 2016 г., 21:04

Дамата на бара 

  Проза » Другие
552 0 1
1 мин за четене

Тя беше отново тук. Със сладникавия си парфюм, червеното си червило и пухкавата си чантичка, в която носеше всичко важно, но имаше място и да сложи още.

Не беше като другите жени. Една весела, облегнала се на бара с цигара в ръка, винаги облеклото и почертаваше съблазнителните й форми. В душата като дете, а външно жена.

Покрай нея минаваха много мъже на различна възраст. С някои тя разговаряше, а други дори и не ги поглеждаше. Изглеждаше така, че ги усеща още преди да я доближат и  с поглед показваше, че този човек не бива да я доближава.

Бармана и беше приятел, личеше си по начина как се държеше с него. Той и правеше специален коктейл, тя много се радваше и винаги даваше мнението си за това.

Аз я зяпах много често, почти винаги когато я видя. Всеки път тя беше на едно и също място и аз сядах на моята маса отстрани.

Смееше се звънко и гръмогласно, без да я интересува мнение или упрек, но много рядко.  По-често беше меланхолична или замислена. 

В един миг, днес, точно сега тя неочаквано и рязко се обърна към мен. 

На цвят очите бяха променливи от зелени до тъмно сиви, но точно сега тя ми казваше с изражението си нещо. С изражението си  често говореше, само глупак не можеше да разбере какво имаше да му каже. А аз се уплаших.

Сигурно е усетила моя втренчен поглед и ме е попитала какво искам, но аз наведох глава в питието си и нямах смелостта да я заговоря.

Не усетих кога си е тръгнала, но явно беше казала нещо на бармана, защото той продължително ми се усмихваше.

© Румяна Иванова Все права защищены

Написах го за един приятел,  на който му казах, че  чакам на бара момчето, което ще ме заговори.

Това момче беше той, но на същия ден се скарахме заради неговите приятели.

Затова качих на моята си страница този разказ. Исках да се види в образ на страхливец, а аз на силната жена и успях. Той ми писа. Но още не иска да ме вижда :)

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Стилът на написаното трябва да се пооправи, а също пунктуацията и ударенията.
Предложения
: ??:??