23 нояб. 2017 г., 00:31

Едно (не)обикновено лято .... част 1 

  Проза » Рассказы
425 0 0
3 мин за четене

Лятото винаги е било любимото ми време от годинатаБях обещала на себе си това лято да остане незабравимоИсках да се насладя максимално на всеки един момент и да запечатя в съзнанието си само прекрасни моменти.

Вече две седмици бях при родителите си в родния си град. Беше минала поредната тежка година в университета и исках да си почина пълноценно и да се махна за известно време от лудницата в големия град.

Навън беше доста топло...Лятото започвашеЮни ни радваше с първите слънчеви дни, а в главата си чертаех планове за едно прекрасно лято.

Брат ми Андрей и приятелите му се бяха събрали вкъщи, на двора.Компанията му ми беше познатаПоканиха ме няколко пъти да се присъединя към тях,но предпочитах да остана сама в стаята си и да се наслаждавам на собствената си компания,поне за моментаКакто бях легнала удобно на любимото си легло, вперила цялото си внимание в поредния романтичен и сълзлив филм ,на вратата ми се почука!

- Влез! - провикнах се с досада аз.

Предпочитах да си гледам филма, а и следваше кулминационен момент.

Вратата се отвори и се показа Марио.

- Как си ,Ели? - попита ме той

- Добре съм,гледам интересен филм- отговорих му троснато аз, с надеждата да се сети и да ме освободи от присъствието си.

- Нещо не си в настроение или бъркам ?

- Не, Марио, просто гледам филм, а ти ми пречиш!

След тези думи Марио ме погледна учудено, усмихна се и затвори вратата след себе си! Почувствах облекчение, но ми стана и леко виновно,че бях толкова груба!

Познавах Марио от не много време и не го харесвах! Беше влюбен в моя позната и непрекъснато ме занимаваше с глупавите си идеи да му бъда съучастник в "спечелването на сърцето ѝТя обаче не го искаше - използваше го при всеки удобен момент, интересуваше се от това, че той имаше възможности и успяваше да я изненадва с подаръци и да задоволява прищевките ѝ. Историята им не продължи много дълго!Не харесвах Марио ,а още по-малко ми допадаше факта,че се навърташе около брат ми. Не знаех от колко време излизаха заедно,но не бях очарована от този факт!

След като изгледах сълзливия край на филма си, реших да отида при тях за малко... Не ми се нравеше, че ще трябва да търпя и Марио, но реших да го игнорирам и все пак да се покажа навън!

 

© Alesa Ivanova Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??