1 нояб. 2007 г., 12:33

Госпожо, говорите ми на китайски! 

  Проза » Другие
1480 0 4
1 мин за четене
 

   Уф! Госпожо, не зная Питагоровата теорема, но зная, че най-добрата ми приятелка май е бременна.

   Не! Госпожо, не зная какво е тактонско езеро. Май нещо свързано с Байкал. Не, госпожо, разбрах, че кака избягала с приятеля си.

   Съжалявам, госпожо, не зная какво е схизма, макар че вярвам в Дядо Боже. Ама, не, госпожо, един познат е почнал да се боцка, а пък е по-малък от мене с няколко месеца.

   Не! Не! Не! Госпожо, извинете, но не мога да ви кажа нищо за азота, защото видях бившето си гадже. А аз толкова го обичах...

   Не, това вас не ви интересува.

   Вие искате да знаете за трите литературни рода, ама гледах филма `Време да убиваш` по Джон Гришам. Ако щете вярвайте, госпожо, ама плаках за малкото чернокожо момиченце. Е, не, че ми личи. Днес съм с къса поличка и потниче с дълбоооко деколте. Истинска фешънка!!!

Утре ще съм най-върлата пънкарка, но утре, госпожо, вие ще искате да зная трите принципа на механиката. Е, госпожо, утре стават десет години откакто почина баба. А сякаш вчера ме разхождаше, хванала ме за ръка...

   Госпожо, моите почитания, но не мога да дам определение за науката логика, но мога да ви кажа, че намерих трева в джоба на приятеля си. А аз го мислех за по-различен...

   Не... Не... Повярвайте ми, госпожо, ще ми се да ви кажа най-големите артерии в човешкото тяло, но, разберете, превеждам текста на една английска песничка за новата ми приятелка.

   Госпожо... Госпожо... Госпожо...

   Съжалявам, но ми говорите на китайски!

© Марина Братанова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • шах!
  • Определено съм съгласна с Даша и бих повторила написаното от нея!
    Поздравявам те!
  • Дали ще научиш китайски или не, зависи от твоите мечти - дали искаш утре да си лекар или продавачка например (в което няма нищо лошо). По-важно е да можеш да различаваш доброто от злото, а като чета написаното, струва ми се, че можеш. Конфликта между поколенията е вечен, но ако поколението на твоята госпожа беше съумяло да прави тази разлика, може би би създало по-добър свят за децата си. Уви, хората все по-малко правят тази разлика. Поздравления.(6)
  • И ще е така! И не само госпожата ще говори на китайски, ами и още много други хора! И на мен ми говорят така понякога, а друг път аз съм китайскоговоряща
Предложения
: ??:??