23 июл. 2007 г., 09:08

Искаш ме... 

  Проза
3183 0 1

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

2 мин за четене
 

Искаш ме....


 Целувам те дълбоко, чувствайки докосването ни, бедрата ни, преплетени едни в други, инстинктивно знаейки как и къде да се приспособим един към друг. Целувам те по-дълбоко, ръцете ми те привличат към мен... Езиците ни се преплитат и ти стенеш, започвайки да чувстваш топлината, страстта, възбудата, желанието ми за теб. Пръстите ти намират моята топлина и весело ме изучават... карайки ме да се извивам под теб. Меко вкарваш пръст в мен... много бавно и аз започвам да стена по-силно, искайки да ме вземеш на място, където само ти можеш да ме отведеш. Устните ти се движат по шията ми... гризвайки, целувайки, захапвайки, и аз се притискам до теб, чувствайки възбудата, искайки твоето докосване, твоя език, твоите устни за мен. Отдръпваш се, вземаш от виното и бавно заливаш  корема ми, после около гърдите ми, а после и надолу и по-надолу... След това  проследяваш с език струйките по  кожата ми, лижеш ме бавно, карайки ме да се извивам под теб,чувствайки как твоята страст расте с всяка минута. Виното, смесено с кожата ми, ти се услажда и  искаш още. Но вкусът, за който съм гладна аз - това си ти... твоята сладка сперма. Устните ти докосват гърдите ми, вече възбудени и  езикът ти играе с тях, карайки ме да произнасям името ти и да прокарвам пръсти през  косата ти. Част от косата ми пада и гъделичка корема ти... Зъбите ти обгръщат зърната ми и леко ги докосват.  Вкарваш  пръст  по-дълбоко... и започвам бавно да стигам до края. Стена името ти по-силно, притискайки бедра към теб. Можеш да почувстваш топлината на най-съкровеното ми място... и аз горя от желание да ме вкусиш. Но на мен ми е нужно да изуча тялото ти, да докосна и целуна всяка част от теб. Мoите устни са така гладни за твоето тяло, за твоите стонове, твоите викове, твоята страст.  Устните ми обхождат   цялото ти тяло, притискаш се към мен, искайки моето докосване, нуждаейки се от мен. Целувайки те, аз достигам до вътрешната част на бедрата ти, чувствайки топлината ти, увеличавайки възбудата ти, почти усещайки вкуса ти. Тогава много внимателно достигам до мястото, за което мечтая... ти се задъхваш, знаейки, че моят език е само на сантиметри от него, очаквайки ме. Бавно се придвижвам по топките ти, чувствайки кадифената им мекота. Дълго, бавно ги лижа, движейки се от твоята мекота към най-важното място. Докосвам го леко и ръцете ти ме притискат към теб, искайки моите устни, моя език и аз те поемам, чувствайки те. Бедрата ти инстинктивно се притискат към мен... Усещането е великолепно. Така бавно аз те отвеждам все по-високо и по-високо към платото на удоволствието. Ти дишаш тежко, сърцето ти бие бясно, нервите ти са в огън. Все по-бързо и по-дълбоко  се движиш в мен,  езикът ми те милва като пеперуда. Ти си така близо до критичната точка... Притискаш се по-дълбоко в мен, чувствам спазмите ти, биенето, търся и виждам  лицето и се усмихвам. Ти викаш името ми и се притискаш до мен, искаш да ме целунеш, чувствайки ме така близка с теб. Бавно излизаш от мен...


Искаш ли ме... отново?

© Ралица Стойкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Zdraveite, mnogo haresah eroti4nite Vi proizvedeniq. Vie imate nepovtorimo maistorstvo za tozi vid janr i vazdeistvate neveroqtno. Bih iskala da pro4eta o6te Va6i proizvedeniq na taq tema.
    Pozdravi - Maya
Предложения
: ??:??