Какво прави една творба истинска? Какво я прави истински въздействаща? Спомням си един случей преди 6 години. В училище имахме домашна да напишем разказ по зададено начало. Аз по онова време бях голяма маниачка на тема фантастика. Та в класа ми имаше един, дето очевадно си падаше по мен. Често се навърташе наоколо, базикаше ме по доста гаден за мен начин, което пък приемах доста навътре... И до днес съм такава - случва се от най-обикновена шегичка да се засегна. Тогава явно не разбирах, а и той навярно беше доста объркан и не знаеше как да постъпи. Деца бяхме. Та тази домашна, бе повод да изпъкне пред мен... Дойде и неговоят ред. Той зачете. Беше простичко, според мен тогава. Не усетих никаква магичност, не усетих нищо, докато не чух едно изречение. То се вряза в съзнанието ми и остави следа и до днес. "Толкова искам да стана астронавт". Това бе моята мечта тогава. Накара ме да се усмихна и да се унеса... Но към него не изптвах нищо освен ненавист и яд... Днес се питам дали съм го наранила с безчувствието си. След часа той дойде при мен и тихо ме попита: "Хареса ли ти?" Аз се усмихнах и измърморих сухо: "Като за начало, става" Питам се, нима съм била толкова безчувствена? Мисля си дали все още има чувства към мен? Не предполагам, мина толкова много време! Все пак си спомням онези ароматизирани писъмца, които ми пращаше. В последното ми бе посветил стих... Дали е било негово авторство или на някой друг? Въпросът, който се питам сега е: какво прави една творба истински въздействаща? Какво я прави такава, че да погали душата на читателя? И може ли неговата да е била такава?...
Всяка творба един ден намира своя истински читател и ценител.А какво прави една творба въздействаща - ако някой някога отговори кратко ,точно и ясно на този въпрос ще се пръкне най-великия гений в човешкото изкуство въобще.Хубаво пишеш.
Вече съм малко по-голяма. Иначе обикновено тези на около моята въздраст са почти деца.Аз не,че се фукам...но някак се чувствам малко по-различна от останалите...и може би и по-въздрастна..
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.