11 янв. 2008 г., 23:26

Камъче в обувката 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1395 0 2
1 мин за четене
 

„Прощавай  повече на другите и нищо на себе си!", за да се почувстваш като динозавър.

 

***

 

         „Бяло видело лъжовно!" Баба ми не е гледала  „Матрицата", следователно режисьорът на филма е плагиатствал от баба ми.

 

***

        

         Най-лесно е да превземеш някого отвътре! Това се отнася и за държавите - древни и настоящи.

 

***

 

         „Не подозирай зла умисъл там, където всичко може да се обясни с глупост!" По-страшно е, когато глупавият има самочувствието, че е гениален, а злият, че е добър!

 

***

 

         „Животът е това, което ни се случва, въпреки това, което планираме!" И слава Богу, защото светът отдавна щеше да е само минало.

 

***

 

         „Моето е по-хубаво от твоето!" Това е най-често срещаната  заблуда, която действа успокоително.

 

 

***

 

         „Живей така, сякаш всеки ден ти е последен!" И проблемите ще избягат от теб като дявол от тамян.

 

 

 

***

 

         „Шушу-мушу  къща  разваля!" Интриганството има огромна разрушителна сила, но малко хора осъзнават това.

 

 

***

 

         „Бедността не е порок, но ражда пороци!"  Богатството не е порок, но ражда още повече пороци. Къде сме ние?

 

 

***

        

         „Внимавай какво си пожелаваш, защото може да се сбъдне!"  Една девойка си пожелала сигурност и попаднала в клетка.

 

© Александра Сергеевна Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Една девойка си пожелала сигурност и попаднала в клетка.
    хохо аз искам да открия сродната си душа... да не вземат да ме затворят в лудница
  • сигурни твърдения,живота си има специални закони,спазваш ли-всичко е окей
Предложения
: ??:??