21 дек. 2009 г., 01:22

Кой може да се похвали с това сега? 

  Проза » Юмористическая
1098 0 9
1 мин за четене

КОЙ МОЖЕ ДА СЕ ПОХВАЛИ С ТОВА СЕГА?                       

 

         Какво става с тоя народ, бе?

         Ония ден гледам на масичката в хола едно от онези дамски списания, които ги купува жена ми. Аз по принцип не ги чета, ама понеже нея я нямаше, взех да го разлиствам. И попадам на едно писмо:

         “Драга редакция, пиша ви, защото си търся съпруга. Време ми е да се задомя. Затова ще разкажа за себе си. Ето каква е работата! Аз съм на 40, материално съм осигурен и здравно - също, имам собствена, малка, но самостоятелна квартира с блиндирана врата и решетки на всичките прозорци за сигурност – мебелирана стабилно, в която може да се приютят две любещи се сърца. Кой може да се похвали с това? Осигурил съм си прехраната – по три пъти на ден и дори със закуска в четири следобед.  Природата тук е тиха, а обстановката – уютна! Можем да се разхождаме спокойно в парка  пред нас, без да се страхуваме, че ще ни нападнат и ограбят. Кой може да се похвали с това сега? Почивам си задължително от два до четири следобед. Съседите ми са мили и интересни хора със свои собствени истории. Живеем задружно и весело. Дори се събираме да гледаме всички заедно новините в осем вечерта. А после ги обсъждаме. През останалото време се занимавам с изкуството, което обичам. Рисувам разни картинки, които после ги оценява експерт. Правя го за изкуството, а не с комерсиална цел. Накратко – кой може да се похвали с това сега? С моята приятелка ще можем да си живеем дълго и щастливо тук. Очаквам писма на сериозни дами на подходяща възраст на адрес: Карлуково, лудницата, етаж 1-ви, за Сашко!”

         Струва си да се замисли човек - не е ли лудницата най-нормалното място сега?

Автор: Михаил Конярски

© Михаил Конярски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Нямат решетки прозорците на мястото, което е описано в курсив, micon. Нито пък етажи има. Природата въобще не е тиха - взривявават почти денонощно в двете кариери до оградата.
    За останалите няколко реда (с изправени букви) - струва ли си да се замисля човек?
  • Хахахах, не бойте се, тоя няма скоро да си намери жена, като гледам рекламата, която си е направил
  • готенярско ))

  • Ха-Ха-Ха!
    И на лудите не им лесно - ние какво си мислим!
    Страхотно си го написал!
    Поздрави!
  • Еее, страшен си!
  • А бе, ти хубаво си написал "хумористична проза", "експлоатирайки" психиатрична тематика, но ако те "дрънне" някоя психоза, теб, или някой от семейството ти, или пък (също не ти го пожелавам!) някой Алцхаймер, след години, или пък по-обикновена атеросклеротична деменция, а може и дамлА да получиш (никой не е застрахован!)!?...Та , тогава, мисля си, дали ще имаш мерак да пишеш "хумористична проза" с такава тематика?

  • За мен това писмо не е хумористично - трогателно е! Лошото е, че в повечето случай истински лудите са навън...
  • Ще пиша... и аз съм за там.
  • май да...
Предложения
: ??:??