16 июн. 2023 г., 22:56  

Кутьо Инфлацията 

  Проза » Рассказы
525 3 11
1 мин за четене

    В нашия неголям провинциален град живеем както в останалите все още не обезлюдени селища с проблемите на държавата ни.Нали сме част от проблемите на обществото?

    Един от талантливите обществени деятели,който цял ден(след пенсионирането си)разсъждаваше  с другите кибици и търсеше разрешение на световните и народни процеси е Кутьо Инфлацията. 

    В гимназията си падаше предимно по обществените дисциплини:история и "Основи на комунизма".

    И след епохалните промени,които не ни се разминаха и тресяха над тридесет години:Кутьо реши да създаде движение "Обществена Борба с Инфлацията и Разрухата".

     След дълго осмисляне Кутьо се консултира с местните синдикати,мина през съдебна регистрация,след като представи необходимия брой подписи в подкрепа на идеята. Естествено, движението имаше "Концепция за развитие",

която нямаше политически характер,членуването беше безплатно и беседите осветляваха икономическото развитие и финансовото оцеляване на народонаселението.

     И тъй като настъпи глобална криза,като резултат от конфликтите:непрекъснати войни,климатични промени,масова миграция на хора, животни и финансови потоци, всичко това направи "ОБИР" (каквато беше абревиатурата на организацията) изключително актуална в страната и извън нея...

     Отначало се започна с местните медии,но след това и националния радиотелевизионен картел влезе в оборот.Нямаше ден-два и довтасаха, буквално 

стовариха телепортален десант и световните интерактивни корпорации!

     Икономически светила от банкови конгломерати и спекулативни финансови тръстове пристигнаха,за да споделят опит и обменят идеи с "ОБИР" и неговия безспорен авторитет Кутьо!

     Естествено,беше чест за Парламента, Правителството и банковите институции в страната.

     Като иновационен лидер Кутьо беше поканен да сподели идеи за намиране на решение за проблемите на човечеството.В столицата-в присъствието на целия елит на Отечеството и представители на дипломатическите мисии Кутьо се изправи и мълчаливо посочи с показалец на 360 градуса и после го вдигна към небето. 

     Стадион "Васил Левски" беше недостатъчен, за да побере скандиращото множество,което изпълваше улиците и площадите на столицата;както и другите населени места в многостралната ни древна държава!

     Директното излъчване в национален и световен ефир отрази ехото на човешкото:"ОБИР!"  "ОБИР!"  "ОБИР!"

     

     

© Стойчо Станев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за коментара, Латинка-Златна!
  • Актуално е!
    Поздрави, Ranrozar (Стойчо Станев)!
  • Благодаря за коментара, Катя!
  • Точно! Всички европейски излишъци като минат през управляващите се превръщат в европейски липси.
    Разсмя ме, Стойчо.
  • Благодаря за коментара, Катя!
    "ГЕПИ",ама не с Брат Пит,нали!?🤣
    "Граждани за Европейски Парични Излишъци."
  • И аз си мисля, че всички в парламента са от партия "ОБИР", а ако залезе ще се прехвърлят в партия "ГЕПИ".
    Актуално и оригинално.
  • Благодаря за Любими, Миг-31!
  • Благодаря за коментара и пожеланията, Пепи!
  • - ОБИР! ОБИР! О! О-БИРА! О!-БИРА!
    - И кибапчита, и кибапчита!
  • Благодаря за коментара и оценката, Младен!
  • Аз го прочетох в о братен ред: РИБО и щях да посоча с пръст дълбините на морето. А инфлацията е най-хубавото нещо. Инфлацията и корупцията. Да живеят и двете! Поздравление за оригиналното повествование, Стойчо!
Предложения
: ??:??