17 янв. 2013 г., 21:43

Липсва хармонията 

  Проза
577 0 0
1 мин за четене

Липсва хармонията и разбирателството във вашите домове. Остана само агресията. А като допълнение и масовата психоза, която ви се предлага от медиите, радиото и телевизията. Дали вече можете да гледате един филм, в който да няма убийство, наркотици? Пълна порнография - разголени и разплути тела, развратен секс, проституция и кражби. По-страшно от Вавилон и разрушената Вавилонска кула. Вие сами си рушите кулата на живота.  

   Тялото ми наново вибрира с ускорена скорост на мисълта какво правим от себе си и как нарушаваме хармонията на нашата планета. Живеем в непрекъснат стрес и хаос. И затова боледуваме. Това е нашето време. А тук, в Кайлас, цари спокойствие и хармония. Там, където има хармония, има много светлина.

- Не разбра ли, Мария, че в основата на всичко стои мисълта! Тук, в Кайлас,  е вечното ù царство и ние разпръскваме нейната енергия навсякъде.  Ако нямаше мисълта, нямаше да има формите.  А тук посветените я владеят до съвършенство. Тя властва над тях с пълна сила. Ето защо, чрез нея, те правят чудеса. Искат да помогнат и на вас, да се научите да я владеете, но за добри дела. Защото ако я използвате за зли дела, сами ще се унищожите. Виждам, че много от хората  не са проумели това и я използват за зли дела.

- Ох, Учинелю, става ми много страшничко.

- Да, така е. Време е да разберете силата  на мисълта и да  се осъзнаете! Защото това, което става на земята сега, е следствие от вашето незнание за силата на мисълта.

- Сега разбирам, че човек се ражда добър, защото е моделиран в Кайлас - в царството на Доброто, и слиза в Ада на земята, където цари хаосът. Всичко е толкова просто, но вие не можете да разберете - прекъсва ме Той. Правете Добро и земята ще засияе! Давайте Любов и всичко ще се изпълни с щастие! Усмивката ще стане ваш патент и никой вече няма да ви я отнеме!

- Ето откъде изхожда думата "патент"?

© Мария Герасова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??