13 апр. 2008 г., 00:58

Любов ли е това?! 

  Проза » Повести и романы
979 0 3

Любов ли е това?!

Един ден Ти ще си с мен, но този ден не е днес, няма и да бъде днес, защото Ти не искаш. Време? - имаш цялото време на планетата Земя, за да живееш щастливо и ако това да си щастлива, значи да не си с мен - то нека бъде така, да правиш каквото трябва и каквото искаш -съгласен съм, прави каквото искаш, с когото поискаш, когато поискаш, но мен не ме търси! Когато е време, аз ще забравя тъжните дни и ще Те погледна с усмивка, която само ти ми даваш, с усмивка, която ме кара да се смея, с усмивка, която да изживея. Красива си повече от всичко, но така недостъпна, а действие няма, не правя нищо - знам, но Те обичам - знам, любовта ми към Теб е вечна - знам. Дай ми шанс и ще Ти я дам с цялото си сърце и Ти ще бъдеш моето мишле, моето бебе, моето фъстъче,моето мило - да, определено!

© Цветомир Иванов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Времето лекува всичко,дори любовта!!Мисля,че го знаеш и то много добре!!
  • Да това е любов!Обичай страстно и нежно,обичай я зареди себе си и заради нея.Подарявай обичта си,чакай я,тя ще се усети,ще ти отвърне...
  • Еми това е от мен, обичам това момиче, но живота ни разделя...
Предложения
: ??:??