9 июн. 2009 г., 07:57

Малки асоциации 

  Проза
583 0 3
3 мин за четене

 

Агония… все гледаш да я избегнеш, но в краен случай тя те достига и разбираш, че си тичал напразно…

 

Бръшлян – оплита се около врата ти и бавно се пристяга. Дали ще те удуши зависи от теб…

 

Въздух… точно толкова необходим и ценен, а го осъзнаваш едва когато не можеш да дишаш…

 

Гъделичка те до припадък…

 

Дърво – в един или друг момент осъзнаваш, че си точно това! Тъкмо се разлистиш и някой ти ореже клоните.

 

Епидемия – ама точно като такава. Идва, поваля те за кратко на легло и си отива сякаш нищо не е станало.

 

Жажда, но не каква да е… Тази е неутолима, искаш още и още. И никога не ти стига… Баси алчното създание дето си…

 

Захарният памук, гледаш го на пръв поглед огромен, розов и сладък, а като го докоснеш, се мечка… Не прилича на нищо и накрая ти се гади от захарта.

 

Игла, мъничка. На пръв поглед безобидна, обаче боде много жестоко…

 

Йод… уж лекува, ама като махнеш марлята и остава жълто петно… Иди го махни де…

 

Копие… все за подобни неща ти говори. А бе що не вземе по-добре да те намушка с някое?

 

Лотария – я спечелиш, я не. И ако печелиш, винаги е от малките награди… К’во ти пука, нали си спечелил?

 

Медальон… носиш го постоянно, защото… не знаеш защо.

 

Нокти… драскат те, ама ти си кораво копеле, мълчиш и си правиш пас. Да не би да хванеш да засегнеш някой, че тогава става лошо.

 

Опиум – лягаш и заспиваш – завинаги (иска ти се, ама няма).

 

Призраци – едни вярват в тях, други не. И в крайна сметка има ли ги?

 

Рана… ама от сърдечна операция. Ако имаш късмет, се оправяш и живееш, но винаги остава грозен белег… там…

 

Снимки, не много, но достатъчно, колкото да те разстроят…

 

Тартюф… бая комедия. То и животът е комедия, но хората май не я разбират. Защо? Толкова е… драматична и забавна =)

 

Урна, в нея ще събират прахта ти… ако след края изобщо остане такава!

 

Фенерче, но на батерии. Винаги, когато ти потрябва, батериите са свършили и не можеш да намериш други…

 

Хептен започна да се объркваш, ама няма страшно, с всеки е така…

 

Цапва те точно там, където не трябва… Ама един бой ще ти се отрази добре!

 

Часовник – все бързаш и все закъсняваш… Е, цял живот ли ще тичаме нагоре-надолу? Я позабави малко темпото да не се преумориш…

 

Шапка, дето те пази от слънцето… Така те пази, че забравяш колко е красиво небето.

 

Щитът, който нямаш. Всички го искаме и търсим, но никой до сега не е успял да го намери… Моли се на Бога, в който не вярваш…

 

Ъгъла на улицата… уж знаеш какво има зад него – да, ама не!

 

Ютия – гладиш, гладиш… Пак остават ръбове… Глади, докато ти излязат мазоли на ръцете и не губи надежда. Някой ден може и да успееш…

 

Яма – помийна. Гадна работа, но все така се случва и навсякъде я има. Като минаваш покрай, нея по-добре си запуши носа, че ще ти се прегади в последствие…

 

 

 

 

Посветено на... един царевичак =)

 

© Стефка Георгиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??