4 июл. 2016 г., 11:33

На море с дете 

  Проза » Рассказы
1998 6 21

          Лято. Юли. Жега.

          Море. Плаж. Слънце. Семейства. Деца. Викове. Игри.

          Майка. Отмора. Унес. Тревога.

          - Яни! Яни!

          - Тук съм, мамо. Тук съм.

          Успокоение. Отпускане. Отмала. Стряскане. Уплах. Надигане. Оглеждане.

          - Яни! Яни-и-и!

          - Тук съм, мамо. Тук съм.

          Обръщане. Дрямка. Сън. Дете. Вълни. Изчезване. Ужас. Изправяне. Хукване. Вик.

          - Янко! Янко-о-о! Детето ми! Детето ми го няма. Детето ми се удави! Спасете детето ми! Спасете го! Спасете го-о-о!

           Спасители. Хора. Тълпа. Любопитство. Зяпачи. Припадък. Съчувствие. Вода. Пръски. Шляпване. Масаж.

          - Мамо! Мамо! Какво ти е, мамо! Тук съм, мамо! Събуди се! Тук съм! Тук съм! Тук съ-ъ-ъм!

 

© Лидия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Росица и за мнението, и за любими! Дълго търсих формата, защото епизодът е наситен с чувства. Повечето майки носят този страх в себе си до края. Бабата също е майка, а пък нейните любов и отговорност са към две любими същества.
  • Благодаря, Дора! То си е истинско, случвало се е...И добре наистина, че е само сън. Това вечно будно тревожно майчино чувство!
  • Майка .. Тревога.. Ужас ... Слава Богу! Сън ... Чудесно, че е просто сън! А толкова истинско!
  • Благодаря, Павлина! Да сме живи и здрави през Новата година и да продължим да се срещаме на страниците на „Откровения“!
  • Оригинално решение откъм стил- на думите е тясно, а на мислите- широко. Емоционално заразява и се чете с интерес...Прекрасно е! Поздравления...
  • Благодаря за мнението ти, Марко! Желая ти прекрасен ден!
  • Прекрасна идея с безглаголното начало на творбата.
    Чудесно написана. Хитро ни завъртя и ни предложи неочакван край.
    Поздравление, Лидия !
    Прочетох с удоволствие !
  • Благодаря, Петре!
  • Звучи добре. Както всяка интерпретация. Поздравления отново
  • Съгласна съм - най-често всеки сам си съчинява филма. А защо не: семеен, драма, романтика, фантастика, екшън, ужаси, психо, комедия.
  • Семеен. Драма. Романтика. Ужаси. Фантастика. Екшън. Психо. Комедия.
    Интересното е, че всеки сам съчинява филма тук.
  • Благодаря, Лидия, за любими и за мнението. Поздрави!
  • Много оригинален и своеобразен стил на писане! Дума- изречение. В това се състои автентичността на творбата. По много първообразен начин е разказана историята. Бих казала, стил, който излиза от специфичните жанрови особености на разказа. И за това творбата е подчертано образна, картинна и ярка. Разказ, който провокира въображението и представата, които читателят сам трябва да си изгради! И думата Браво е малко!
  • Благодаря, Тодоре! Хубав ден!
  • Страхотен стил , харесва ми !
  • Благодаря за мнението ви, Илияна, Стойчо и Донко.
  • Това е цял роман с няколко думи. Хареса ми.
  • Благодаря, Румяна! Хубав ден!
  • Като филм,на бързи обороти ! Хареса ми,Лидия !
  • Хубавото на съня, че е само сън!
  • В кратката телеграфност на разказаната история е събрана цялата майчина драма. Хареса ми.
Предложения
: ??:??