16 июл. 2019 г., 09:42

Невежата 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
517 3 4

В съда:

             - Всички да станат!

           - Съдът намира обвиняемия за виновен в предумишлено убийство и единодушно стигна до  взетата присъда, а именно  "Смърт"!

Има ли нещо да каже защитата на обвиняемия?

           - Да, г-н съдия! Предвид това, че обвиняемият е невежа и не е знаел, че тук важи Законът за смъртната присъда, моля аргументът за невежеството му да се вземе под сериозно внимание и наложената смъртна присъда се замени с доживотна!

Благодаря за вниманието!

© П Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Марианке, страхотен коментар, благодаря ти!

    Сенд - не ми казвай... имах един познат полицай преди време, работил и в Централния, за такъв случай ме подсети... от него съм ги случала А ла Натюр...

    Мислител - асоциацията ти е точна!

    Синчец (блу) - лаконична и точна! Благодаря!
  • Незнанието не може да служи като оправдание за каквато и да било житейска ситуация.
  • Този 'закон" прави чудеса в политиката, за правосъдната система вече е ясно, но и за други сфери е полезен.... Като (отде ли ми хрумна), дори за поезията и прозата. Аха, явно случайна асоциация )
    Поздравявам те.
  • Много се вживя ти, чак и миниатюра написа!
    За подкуп лежиш повече, отколкото за убийство. Как ти се вижда това?
    А ако имаш достатъчно парички, всичко ти се разминава. Кривосъдие в действие.
Предложения
: ??:??