16 янв. 2012 г., 11:54

Новите обувки 

  Проза
631 0 7

В едно голямо градче живееше пълнолетната Мария. Тя обичаше да прави добрини на хората. Родителите ù бяха най-известните обущари в града. Наближаваше нейният абитуриентски бал. Мария имаше красива копринена рокля и красиви високи обувки. В края на учебния час тя забеляза своята съученичка да плаче.

- Защо плачеш? - запита я Мария.

- Родителите ми нямат пари, за да ми купят обувки. Аз също нямам. Какво да правя сега!? - разстроено рече момичето.

- Аз имам решение. - каза Мария.

Тя хвана ръката на своята съученичка и бързо изтичаха при работилницата на баща ù.

- Татко, моята съученичка няма пари, за да си купи обувки.

- Спокойно, Мария, аз ще ù направя обувки. - каза бащата на Мария.

 Бащата взе мярка на момичето и за 1 ден направи красиви обувки.

- Много Ви благодаря!!! Колко да ви заплатя? - радостно рече "абитуриентката".

- Не искам нищо, мила. Прибери се у дома и дано изкараш добре на бала.

На вечерта на бала се видяха съученичките в красиви рокли. А Мария, зарадвана, че отново е помогнала на някого, се забавляваше до зори със своята приятелка.

© Йоана Георгиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??