Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.
Разказ на ужасите!
Категорично се забранява да се чете от лица под 18 години, лица със слаби сърца или лица със слаба психика, заради острите и вулгарни похвати!
Той я имаше! Тя бе негова тази вечер, само и единствено негова. Беше чакал този миг години наред, които му се струваха като векове, дори като цели епохи.
Полузатворените ù очи, отпуснатото ù тяло и леко открехнатите ù устни, поемащи жадно животворния въздух, олицетворяваха страстта, този красив и вкусен плод на сексуалното привличане между половете.
Прегърна я силно, а тя погали нежно лицето му и след малко двамата притиснаха устните си в мека и страстна целувка. Тръпките на любовта преминаваха като приятни вълни през тялото му, засилвайки степента на чувствата им. Целувките станаха по-бързи и по-агресивни, а лицата и телата им се притискаха все по-силно едно в друго.
Той с върха на езика започна да облизва шията, после бавно премина към гърдите ù. Когато докосна едното зърно, главата ù рязко се килна назад, показвайки внезапно връхлетялата я върховна наслада. След това захапа с устни гърдата, като с езика си масажираше зърното и около него.
След това бавно се прехвърли на другата гърда, като не отделяше езичето от тялото ù. Не следваше някакъв план или програма, а го водеха първичният инстинкт и все по-напиращата възбуда. Бавно и постепенно отиде до пъпа, като там задържа езичето си малко повече. Мускулите на корема ù се свиха от някакви внезапни конвулсии, а краката ù се разтвориха заради последвалия вътрешен порив.
Езикът му се отдели от пъпа и започна ново настъпление надолу, към интимните ù части. Краката ù се свиха, като обгърнаха и притиснаха силно главата му, а от устата ù се изтръгнаха охкания. Той слизаше все по-надолу и по-надолу, докато най-накрая достигна сюблимната част.
Отиде до влагалището, като започна да го масажира чрез кръгообразно движение, опитвайки се да проникне все по-навътре. Тя изпищя истерично, все едно бе блъсната от внезапна вълна. Бе възбудена!
Той се изправи бавно и смъкна панталона си. Тя пое с ръце члена му, лапна го и двамата бавно потънаха в страстите на френската любов. Той чувстваше слабостта на тялото си, обладано все по-силно от блаженото удоволствие. Тази вечер бе готов на всичко да изживее най-великото преживяване досега и той трябваше да го направи с цената на всичко! А цялата нощ беше пред него!
Тя легна по гръб, като разтвори широко краката си! Той се надвеси над нея, като с едната ръка хвана члена си и го вкара във вагината ù, след което и двамата започнаха да се движат равномерно и постъпателно, в такт с дишанията! Двамата се впускаха все по-настървено във властната мрежа на насладата, тласкани от все по-напиращите сладострастни импулси.
Движенията им ставаха все по-бързи и все по-настъпателни. Агресията, инстинктивно изникнала вследствие на учестеното темпо, даде тон на силните крясъци и грубите нечленоразделни стонове.
Той скокна изведнъж и хукна към една от стаите и след около минута се върна с четири чифта белезници и един камшик.
- Не... - изстена тя, като опита да му се противопостави, но той бе далеч по-бърз и силен. Той върза първо лявата ръка, след това дясната, а накрая и двата крака.
- Моля те, отвържи ме... - гласът ù бе глух и безсилен заради огромната възбуда, завзела организма ù. Но той я хвана грубо с месестите си ръце, повдигна рязко задника ù и яростно вкара пениса си вътре. Тя изохка силно.
Взе камшика, вдигна го високо и я удари силно със здравото жило.
- Неееееееее, неееееее! - изрева тя, внезапно почувствала парещата непоносима болка.
- Викай, викай, кучко мръсна! - закрещя той, като в очите му се появи огнен блясък. Той стоварваше камшика върху слабото ù тяло с гигантски хъс и дива злоба, вкарваше все по-брутално твърдия си член във влагалището, като отчаяните писъци на току-що поробеното същество увеличаваха стоически насладата!
Накрая спря! Захвърли камшика встрани, но не отвръщаше поглед от надрасканото с розово-червени линии тяло. Тя плачеше, тресейки се цялата и опитвайки се с резки движения да се измъкне от примката на белезниците, но здравите железните окови притискаха силно слабите ù крайници. Той я гледаше с бесен поглед, а устата му бе изкривена от лудешка усмивка.
Бавно стана от леглото, отиде до масичката и взе един остър нож! Опита с пръсти острието, после отново погледна към нея. Тя, виждайки предмета в ръцете му, се замята панически по мекото легло.
- Неееееее, помооооооощ...! - хриптеше тя с неистов писък, като мяташе тялото си бясно и на посоки.
- Давай, кучкооо!!! - извика той и се хвърли върху нея. Ножът прониза корема! Задавен вик на отчаянието се разнесе от гърлото ù, отрази се от стените и тавана и се превърна в грозно кънтене! Той отново замахна с ножа и го заби гърдите ù! Гъста аленочервена кръв шурна по тялото ù, оставяйки неравни пътеки.
- Ааааааааааааа...! - грубият победоносен вик инстинктивно излезе от тялото му с такава нечувана мощ, сякаш идваше от глъбините на ада! Той се извисяваше много над смъртните писъци от другата страна, потушавайки ги с грамадната си сила! Ножът пробиваше агонизиращото женско тяло с невиждана стръв, а възбудата му, породена от тази сквернена гледка бе достигнала върховните си размери. Той бе в рая, във вихъра на сладостта, извисен до размерите на абсолютната страст, на неземното удоволствие!
Извади твърдия си пенис и със свободната си ръка започна да мастурбира. Излизащата на прекъснати струи семенна течност се смесваше с извиращата кръв, образувайки гнусна слузеста смес.
Бавно започна да е успокоява, като сърцето му бавно навлизаше в обичайния си ритъм. Той напълно осъзнаваше какво бе направил, съзнаваше, че бе убил жестоко невинен човек, знаеше, че го чакат мъчителни съдебни процеси и дълги години затвор. Но това вече нямаше значение! Той бе направил това, за което бленуваше, бе постигнал висшата цел в живота си, апотеоза на съществуването си. Бе достигнал до крайния предел, до епилога на възбудата и това несъмнено го правеше щастлив, много много щастлив! От този момент нататък вече нищо нямаше значение!
© Донко Найденов Все права защищены