31.05.2011 г., 22:15 ч.

Пагубно удоволствие 

  Проза » Разкази
3598 0 33

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

5 мин за четене

             Пагубно удоволствие

                              Разказ на ужасите!
    Категорично се забранява да се чете от лица под 18 години, лица със слаби сърца или лица със слаба психика, заради острите и вулгарни похвати!



   Той я имаше! Тя бе негова тази вечер, само и единствено негова. Беше чакал този миг години наред, които му се струваха като векове, дори като цели епохи.
   Полузатворените ù очи, отпуснатото ù тяло и леко открехнатите ù устни, поемащи жадно животворния въздух, олицетворяваха страстта, този красив и вкусен плод на сексуалното привличане между половете.
   Прегърна я силно, а тя погали нежно лицето му и след малко двамата притиснаха устните си в мека и страстна целувка. Тръпките на любовта преминаваха като приятни вълни през тялото му, засилвайки степента на чувствата им. Целувките станаха по-бързи и по-агресивни, а лицата и телата им се притискаха все по-силно едно в друго.
  Той с върха на езика започна да облизва шията, после бавно премина към гърдите ù. Когато докосна едното зърно, главата ù рязко се килна назад, показвайки внезапно връхлетялата я върховна наслада. След това захапа с устни гърдата, като с езика си масажираше зърното и около него.
  След това бавно се прехвърли на другата гърда, като не отделяше езичето от тялото ù. Не следваше някакъв план или програма, а го водеха първичният инстинкт и все по-напиращата възбуда. Бавно и постепенно отиде до пъпа, като там задържа езичето си малко повече. Мускулите на корема ù се свиха от някакви внезапни конвулсии, а краката ù се разтвориха заради последвалия вътрешен порив.
  Езикът му се отдели от пъпа и започна ново настъпление надолу, към интимните ù части. Краката ù се свиха, като обгърнаха и притиснаха силно главата му, а от устата ù се изтръгнаха охкания. Той слизаше все по-надолу и по-надолу, докато най-накрая достигна сюблимната част. 
  Отиде до влагалището, като започна да го масажира чрез кръгообразно движение, опитвайки се да проникне все по-навътре. Тя изпищя истерично, все едно бе блъсната от внезапна вълна. Бе възбудена!
  Той се изправи бавно и смъкна панталона си. Тя пое с ръце члена му, лапна го и двамата бавно потънаха в страстите на френската любов. Той чувстваше слабостта на тялото си, обладано все по-силно от блаженото удоволствие. Тази вечер бе готов на всичко да изживее най-великото преживяване досега и той трябваше да го направи с цената на всичко! А цялата нощ беше пред него!
  Тя легна по гръб, като разтвори широко краката си! Той се надвеси над нея, като с едната ръка хвана члена си и го вкара във вагината ù, след което и двамата започнаха да се движат равномерно и постъпателно, в такт с дишанията! Двамата се впускаха все по-настървено във властната мрежа на насладата, тласкани от все по-напиращите сладострастни импулси.
  Движенията им ставаха все по-бързи и все по-настъпателни. Агресията, инстинктивно изникнала вследствие на учестеното темпо, даде тон на силните крясъци и  грубите нечленоразделни стонове.

  Той скокна изведнъж и хукна към една от стаите и след около минута се върна с четири чифта белезници и един камшик.
   - Не... - изстена тя, като опита да му се противопостави, но той бе далеч по-бърз и силен. Той върза първо лявата ръка, след това дясната, а накрая и двата крака.
   - Моля те, отвържи ме...  - гласът ù бе глух и безсилен заради огромната възбуда, завзела организма ù. Но той я хвана грубо с месестите си ръце, повдигна рязко задника ù и яростно вкара пениса си вътре. Тя изохка силно.
  Взе камшика, вдигна го високо и я удари силно със здравото жило.
   - Неееееееее, неееееее! - изрева тя, внезапно почувствала парещата непоносима болка.
   - Викай, викай, кучко мръсна! - закрещя той, като в очите му се появи огнен блясък. Той стоварваше камшика върху слабото ù тяло с гигантски хъс и дива злоба, вкарваше все по-брутално твърдия си член във влагалището, като отчаяните писъци на току-що поробеното същество увеличаваха стоически насладата!
  Накрая спря! Захвърли камшика встрани, но не отвръщаше поглед от надрасканото с розово-червени линии тяло. Тя плачеше, тресейки се цялата и опитвайки се с резки движения да се измъкне от примката на белезниците, но здравите железните окови притискаха силно слабите ù крайници. Той я гледаше с бесен поглед, а устата му бе изкривена от лудешка усмивка.
 
  Бавно стана от леглото, отиде до масичката и взе един остър нож! Опита с пръсти острието, после отново погледна към нея. Тя, виждайки предмета в ръцете му, се замята панически по мекото легло.
   - Неееееее, помооооооощ...! - хриптеше тя с неистов писък, като мяташе тялото си бясно и на посоки.
   - Давай,  кучкооо!!! - извика той и се хвърли върху нея. Ножът прониза корема! Задавен вик на отчаянието се разнесе от гърлото ù, отрази се от стените и тавана и се превърна в грозно кънтене! Той отново замахна с ножа и го заби гърдите ù! Гъста аленочервена кръв шурна по тялото ù, оставяйки неравни пътеки.
   - Ааааааааааааа...! - грубият победоносен вик инстинктивно излезе от тялото му с такава нечувана мощ, сякаш идваше от глъбините на ада! Той се извисяваше много над смъртните писъци от другата страна, потушавайки ги с грамадната си сила!  Ножът пробиваше агонизиращото женско тяло с невиждана стръв, а възбудата му, породена от тази сквернена гледка бе достигнала върховните си размери. Той бе в рая, във вихъра на сладостта, извисен до размерите на абсолютната страст, на неземното удоволствие!
  Извади твърдия си пенис и със свободната си ръка започна да мастурбира. Излизащата на прекъснати струи семенна течност се смесваше с извиращата кръв, образувайки гнусна слузеста смес.

  Бавно започна да е успокоява, като сърцето му бавно навлизаше в обичайния си ритъм. Той напълно осъзнаваше какво бе направил, съзнаваше, че бе убил жестоко невинен човек, знаеше, че го чакат мъчителни съдебни процеси и дълги години затвор. Но това вече нямаше значение! Той бе направил това, за което бленуваше, бе постигнал висшата цел в живота си, апотеоза на съществуването си. Бе достигнал до крайния предел, до епилога на възбудата и това несъмнено го правеше щастлив, много много щастлив! От този момент нататък вече нищо нямаше значение!
 

© Донко Найденов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Определено със сексуалната сцена си се справил, макар че не харесвам да чета такива неща. Последвалата бруталност отговаря на основният ти стил, което е добре. Като цяло добре написан разказ
  • "Quills": Madeleine: You can't be a proper writer without a touch of madness, can you? " Можеш ли?
  • Описването на сексуална сцена според мен е нещо много трудно да се напише, а ти си се справил добре, както и с представянето на отклоненията в душевното състояние на героя. Добре прелива от еротична сцена в ужасна. А за читателите, на които не им допада разказа - това е напълно нормално, но ужасът е далеч по-страшен, ако остава скрит.
  • Егати висшата цел в живота
  • Здрасти Мария! Разбирам какво искаш да ми кажеш и си права. Но в случая това е кратък разказ, който описва единствено действието, като епилога е неприятната изненада в края. Ако бях описал и мислите и чувствата на героите той щеше да е много дълъг и в съвсем друг стил. Благодаря ти за откровението и за това, че поставяш точни оценки и коментари!
  • Донко, моето лично мнение като читател, без да имам каквито и да било претенции за компетентност, е че в литературата от този жанр, основен е психологическият момент. Какво се случва в душата на героя, какво го подтиква да постъпва така, какво в неговото минало го е белязало и го е превърнало в това, което е. Именно това е предизвикателството тук. А иначе текст с еротично съдържание, мисля, че всеки би могъл да напише. И понеже докато четях, се сетих за великолепния разказ "Сбъдващият мечти" на Адриан Лазаровски, който е с идентичен сюжет, си позволявам да ти го препоръчам, ако не си го чел, разбира се. Вярвам, че ще ти хареса. А иначе мисля, че чисто технически разказът е написан добре и лично аз виждам едно много сериозно израстване при теб. Надявам се, че откровеността ми не те е обидила! Пожелавам ти успех!
  • Благодаря ви на всички за хубавите коментари. Пиша брутални разкази, защото 1 - много рядко някой пише по този начин и 2 - харесвам ужасите (главно мистериите).
  • На мен ми е чудно едно - какво те кара да градиш такива образи - все с брутални и садистични, дори перверзни наситености. Защо е този мрак?
    Или - що за вдъхновение?



  • Не обръщайте внимание на тъпа карнавална критика, без покритие. Вуте, освен да "плюе", друго "не мое".
  • Кофти тръпка!Въздействащ разказ!пп. Мисля, че без последните пет реда разказът щеше да има по-силен ефект!
  • Благодаря ти Страннико, както и на теб Джейн Еър
  • Аз съм разговаряла с Донко, той е едно наистина добро момче! Когато го попитах, защо пише ужаси, защото аз не ги обичам, не помня какво ми отговори...но съм сигурна, че фантазията е неговата муза, но той си е напълно нормален и никога не би помислял и да стори нещо подобно на героите си.
  • Благодаря ти azura_luna, наистина ми е много по-приятно да пиша за мистерии, но ако правя само това ще е доста еднообразно. Мерси за топлите думи!
  • Талантлив автор си, Донко, но някак историзма и мистичността на разказите ти, по ти отива...
    Човекът не е само добър или само лош. Той е замесен така, че едннакво в него да присъстват чистота , но вълчата природа...
  • maistora - Благодаря ти за коментара. Може би наистина има такива поети или писатели, които се вживяват прекалено много в нещата, но при повечето не е така. Например Стивън Кинг, Дийн Кунц, Едгар По или Лъвкрафт не са убийци, макар че често пишат за тези неща.
    Например аз не искам да преживея това нещо, никога в реалния секс (или въобще в живота) не съм мислил да използвам такива неща като ножове или белезници. По-скоро исках да послужи като пример, че по света има и такива хора.
    Написал съм го брутално, защото такъв ми е стила на писане, но аз поставих ясни и категорични ограничения под заглавието! А според мен един маняк не би го направил!
  • Човек гради бъдещето си като визуализира и енергизира образи, след което те се материализират. Една моя приятелка казва: "Човек както живее така и пише." Звучи страшничко на фона на прочетеното по-горе. Не че е задължително лирическият и авторът да са едно и също или всичко написано непременно да е преживяно. Може би, обаче предстои да бъде преживяно!
    Може човек да преживее това което пише. Примери - много в литературата.
    Ето два:
    "...................
    та кога възстане робът
    в редовете на борбата
    да си найда и аз гробът." - и това се случва с автора.
    И с друг: " Ако загина на война, жал никого не ще пари..."

    Това че в разказът не е използвано първо лице донякъде дистанцира автора от лир.герой. Но те все пак имат и неразривна връзка. Авторът създава героя си и съпреживява всичко заедно с него - приличат си и се различават. Нещо като Кама Сутра и порното. Първото е изкуство, а второто...също е изкуство, според някои.
  • Виж кво Kirako - порното е изкуство, което доставя удоволствие чрез възбуда! Не знам какви неща те възбуждат или ти доставят удоволствие, но мен лично този разказ ме отвращава(въпреки че съм го писал)и не би трябвало по никакъв начин да се класифицира като порно! Разбираш ли какво ти говоря?

    А на Одисей - благодаря за топлия коментар!
  • Типично разказче от порносайтовете в БГ. Малко по различно е вкараната сцена на садизъм, което го прави от серията "тъпи"!
  • Eia (Росица Танчева) - и това го има в зара, колкото и да не го искаш! Мерси за коментара.
  • Такива произведения определено ме плашат, не са по вкуса ми.
    Обикнах литературата, когато в юношеските си години прочетох разказите на човеколюбеца Йордан Йовков и като него съм склонна да търся и да виждам у хората преди всичко доброто.
  • Търпя критика, дори ми е забавно! Виж сега, човек пише така както иска и както намери за добре, а не по някакви си литературни закони. Нали ти казах - гледай си филологията, може би там си добра, но не и като критикар! Благодаря ти за коментарите!
  • Много грубо, Донкооооооо и т.н. Явно не търпиш да те критикуват, но и аз не съм свикнала да пиша епитафии. Всъщност, ако се направи истински анализ на текста, ще излязат и други неприятни за теб пропуски, но не си струва загубата на време. Дерзай!
  • nikikomedvenska - след като си филолог, си гледай филологията, а не се занимавай с несвойнствени за теб неща!
  • Много порно, малко психология. Определено мога да кажа, че няма и намек за литература. Казвам го като филолог, не като пуритан.
  • разбиващо...
    тръпки ме побиха...навярно
    го има и това...сякаш гледах страшен филм..
    Донко, разтърси ме...
    сърдечно..
  • Тайната е проста - когато човек гради един образ, той трябва да го развива и подобрява, без значение какъв е. Иначе се губи смисъла от всичко което прави.
    Благодаря ви на всички за коментарите!
  • Определено различно от всичко, което съм че до сега. Настръхнах!
  • Когато прочетох "Мълчанието на агнетата" си зададох един единствен въпрос-дали човека написал това,не е със същите отклонения,като лирическия...защото не мисля,че нормален човек може да напише нещо подобно и толкова цветно...
    Та и сега се замислям...нищо,че е написано доста професионално
  • Успяваш да провокираш читателя...Тънки и неусетни граници между сексуалност и лудост...Много добър разказ, за това, което се случва в една душа - борба за осъществяване на мъжкото, загубено в страдание его, ненавист към любовта, култ към насилието- подсъзнателен и пагубен...Неудържим...Изключителна картина на случката!
    Чудесно пишеш, Донко!
    !!!
  • Брррр,добре че имам 18 и не съм със слабо сърце.Поздрав!
  • Ами Поете, честито пълноление(макар че мислех че си по-зрял), да си жив, здрав, много късмет и щастие. На останалите nininini, Hercule, Enena - благодаря ви за коментарите!
  • Все пак успях да заблудя контролата, че съм над 18 години и прочетох произведението. Всъщност такива случаи има достатъчно в реалния живот. Естествено, няма да да навлизам в психоаналитчни расъждения за причините на подобен садизъм - тема, чиято место не е в този сайт.
    Сега очаквам нещо "вампирско". Таса или иначе, но си намрил точния начин на израз за случая.
  • Макар че си ме предупредил да не го чета/18 години/ аз го прочетох/майтап/мойте са много по 18
Предложения
: ??:??