2 янв. 2010 г., 13:37

По време на рекламите поне... 

  Проза » Юмористическая
1460 0 24
3 мин за четене

 

 

- Ало, Кате?! Здравей! Как си, чакай да ти разправям за моя... Не, не за любовника. Трай ма, да не си посмяла... само на теб съм казала. А, май и на Сийчето. Що, тя клюкарка ли е, верно? Сериозно ли ми говориш? А после се чуди защо си няма гадже, ами тя от клюки кога да си намери, ми кажи. Та ти разправях за моя... съпруг. Глупости ми говориш сега, как ще е мил, той пред теб се прави, иначе е такъв простак. Гледа мач вчера, аз се въртя и бърша прах пред телевизора по жартиери, обаче след тая реклама по телевизията, реших първо да го питам кои играят, за да не ми каже: „Сори, слънце, играе моят отбор”. Що ще се хабя напразно. Обаче моят има любим английски, любим германски, любим испански и още десет любими отбора. Как да не си хванеш любовник при това положение, как? И направо го питах: Любимият отбор или аз? И знаеш ли какво, като се развика: „Аз колко пъти ще ти казвам, докато гледам футбол, да не ми се мяркаш пред очите, щото...” И така ме псува, че направо се изчервих. Къде ли не го завира, даже в най-трудно достъпните места. Но пък научих толкова нови пози, като се видим, ще ти разправям. Ти можеш ли да си представиш, мале, срам ме е да ти го кажа, да ти го... ама айде, че не е за по телефон, но много интересно. Как ги измисля само? Това и в понофилмите не съм го виждала. И какво като ги говори, след като не ги прави, а само мачове? Не ги разбирам мъжете. Какво като ми е трети брак, какво искаш да кажеш? Айде, моля ти се, пепел ти на езика. Дано не ми е последен, така поне се разнообразявам, а ти толкова години само с един. Как издържаш, ти се чудя. Не ме прекъсвай, че си забравям мисълта. А миналата седмица ми вика:

-          Развеждам се.

-          Що бе, мило, така изведнъж? Аз още не съм съвсем готова.

-          Гледай ма, гледай какви жени има! - и ми показва някаква реклама за телефони, дето една, ама как може да има такива прости жени, ми кажи, разказва на мъжа си кой пропуснал да вкара, кой подал на противника.  – Ти кога - ми вика - ще се сетиш да гледаш мач и да ми разказваш после какво съм пропуснал. Е само това ми остава да правя, Кате. Обаче не ми се развеждаше точно в този момент и се наложи на другия ден да ида да напазарувам, да сготвя и даже да му сервирам, та каза, че поне засега разводът се отлага за неопределено време. Така каза - за неопределено време. Гледай как едни реклами могат да те разведат. И какво ще пиша в молбата: „Развеждам се заради реклама на...” Не мислят тия, дето ги правят. Но тоя път само да се разведа преждевременно, преди да си намеря някой, ще ги съдя, ти казвам. Какво, вас пък ви сближава?! Верно ли, ма?! И му говориш по телефона за мача. Много говориш, аз не обичам много да говоря. И... сериозно ли, после като се прибере... се... а стига бе. По колко пъти викаш? А, не, всеки път повтаряте?! Ама пак е хубаво, щото моят и по веднъж... Да, да... аха. Абе, ти на какъв тарифен план си? Аз май ще сменям оператора, айде, че нямам време, ще бегам да си сменя тарифата, че ако знаеш колко съм зажадняла за... Какъв любовник? Остави го - и той е един запалянко. А па на тия англичани колко ме е яд, нямат ли почивка тия футболисти, пусти да... Айде сега да не пустосвам, че не е подходящ момент. О, щях да забравя за какво ти се обадих. Честита да ти е Новата година! Много здраве, по-малко футбол и повече време за разговори и на полувремето, знаеш какво – масажи. Ей, побърках се с тоя футбол, чао, че ще затворят магазините на мобилните оператори, мен мъж ме чака. Довечера има мач, трябва да коментирам, за да изгрее и на моята улица някой гол. Дано има и повторения!!! Стискай палци, ще ти звънна утре да разказвам, чао.

© Светлана Лажова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Веселка, много мерси!!!
    Йосифова, мила, от това висене гола, такъв гол си забих. Он си гледа мачове, а аз настинах. Трябваше поне ръкавици да сложа, да помисли че съм вратарка, поне щеше да ми обърне впечатление, а то...само хрема хванах, нищо друго...
    Марианче, дано ги използваме тея дни като ми спадне...температурата!!!
    Яна, винаги може още нещо да си кажем...Например, никога не ми е казвал: „Обичам те”. Аз дали съм му го казвала?! Е, като не помня. Утре ще му кажа, само да не каже па, че се повтарям.
    Щастлива Нова година и на теб, Сеси!!!
    Рия, идейно, мерси!!! Ще взема да го направя...тея дни.
    Веси, коментарите са си добавка към основното ястие и така става още по-вкусно. Обърках се, за друго ставаше въпрос, но нещо огладнях, ах!!!

  • Ах, ох, ей, ех, лелее, има ли още междуметия, щото всички думи ми се изпариха от акъла!!!))
    Насладих се на този невероятен разговор!
    Че и коментарите в добавка!
  • Нямаш дубликат. И спиране на щуротии.
    За всеки случай, когато съвсем я закъсаш( без"голове", дърпай шалтера и всички мачове, барабар с рекламите, ще идат на кино, колкото твоят да ти дръпне едно "освежаване".
  • Много ме развесели! Страхотно си го написала! Поздрави и щастлива Нова година!
  • "Е по цел ден сте заедно и като се прибереш пак на телефона... Останало ли е нещо да не сте си казали?!"
  • "Но пък научих толкова нови пози..."
  • Абе, к`ви реклами, к`ви 5 лева, к`ви мачове могат да ти се опрат на тебе! В паузите заставай гола-голеничка пред него и викай с пълно гърло: "ГОООЛ!". Рекламните блокове са бая дълги. Знаеш ли колко неща могат да се свършат през това време! Че даже и по 3 пъти!)))
  • Мъдро,силно и разведряващо!!!
    Много ми хареса...
    Поздравления и от мен!!!
  • Вече си включена, Мая!!! Номер едно или първи номер, как е по-правилно да кажа?!
    Станислава, на чужд гръб и сто дузпи са малко , но нека има, за да се чувствам свежа!!!
    Лунна Светлина, честита да е Новата година и на теб!!!
    Валентино, точно твоя тарифен план ми трябва, щом не гледаш мачове. Как хубаво ми тръгна годината, късмет и на теб желая!!!
    Нели, жива и здрава бъди, пък аз само това и чакам, на някого да разказвам!!!
    Любов, щом съм обещала, ама ме подсещайте, че забравям. А, сетих се, честита да ти е новата година и много любов!!!
    Весислава, вече съм решила другия път ще се омъжа не по любов, а по сметка, за да има кой да ми плаща сметките за телефона. Ще ти звънна, да знаеш!!!
    Ице, ако знаеш колко са ми хубави, а как ми отиват...Не помня жартиерите или позите, но като се видим, че се уточним, нали няма да ме излъжеш?! Ако не ми отиват жартиеритв, ще си ги махна.
    Ласка, нека ни е усмихната на всички, а аз ще се опитвам да помогна, защото така ми харесва!!!
    Петинка, шт, не ме издавай. В друг цвят са обаче, защото не ми отива този цвят на разшорените...мале за малко да се изложа. Не ми отива на очите. Прегръдки за теб!!!
    Василена, чудех се аз какво ми липсва, ама на. Добре че си ти, та ме подсети, мерси!!!
    Силве, ама аз едва започвам, дръж се!!!
    Галина, защо ми открадна репликата?! Нищо че не се познаваме, и аз ти честитя новата година и ти пожелавам да е по-добра!!!
    Ивайло, обичам да ме наричат така, па дори да ме лъжат. Обещавам ти да не ти се разсърдя, ако пак ме навестиш с мили думи!!!
    Магдалена, мила моя, благодаря ти, бъди щастлива и много любов ти желая!!!
    Антонио, Чудомир го обожавам!!! Благодаря ти!!!
    Деси, за много години!!! Зарадвах ти се, че си тук!!!
    Герда, дано денят ти започне с усмивка!!!
  • Ееех, смях се на няколко пъти безконтролно,
    даже си помечтах (дано обича футбол).
    Хипер ме ратовари текста ти в нелеката утрин.
    Благодаря!
  • За много години, Светле!
    Доза свеж хумор при теб винаги е гарантирана! Благодаря за което!
  • винаги светла и позитивна...
    Бъди щастлива, Светлана...пожелавам от сърце!
  • ЧУДЕСНИЦА си, Лажова! Не те ла(ъ)жа...
  • Тоя път си надминала себе си, Светле! Ти не ме "познаваш", но аз си те чета. ЧНГ!
  • Светле мила, разби ме...!
  • Казвах аз с един любовник да не се оставяте,ама, кой ме слуша...Светле, сладурче, неотразима си както винаги!
  • Тва с жартиерите, мисля, знам от кой си го взела!
    'Еле пък и ако са в резеда...
    А за оператора си права - смени го и вземи по-разтегнатата програма!
    ЧНГ и тук, Светланчик!
    Цунк* ти!
  • Усмихната да ти е годината, сладкодумнице!
  • Като се видим, да не забравиш бележника с позите
    Защото и аз имам, та да си ги менкаме...
    Ако и ти си в комплект с жартиерите, цена няма да имаш

    Поздравления, Светле!
  • Ех, че хубава усмивка ми подари! И да не забравя - да ти е още по-красива, здрава и изпълнена с положителни емоции новата година. Пък ти ще разправяш - в сайтовете е по-евтинко. Благодаря ти, Светле!
  • И да не забравиш утре пак да разказваш, щото чакаме с нетърпение! Честита Нова година, Светле!
  • Абе, глей ся! Аз май съм на твоя тарифен план... пък и мачове не гледам..
    ---------------------------------
    Направо къртиш.....
  • Свежо Благодаря!
  • и не забравяй да ме включиш в любимите номера, като си смениш тарифния план
Предложения
: ??:??