18 июн. 2009 г., 11:24

Преследване на любовта 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1055 0 9

 

ПРЕСЛЕДВАНЕ  НА  ЛЮБОВТА

 (хумористична миниатюра)

 

По стъпките те следвах, любов, но по време на секс-турнето ти те изгубих.

 

:-) :-) :-)

 

 

 

© Венчо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ха-ха - реалност
    Усмихна ме
  • Сладуранки. Много сте ми умнички. Че те истинските блудници са най-обичани.

    Белла, точно така трябва да ме гледаш винаги - от несериозната ми гледна точка. Пише го и в "посланието" ми, за да не грешат ония, които ме гледат от сериозната ми гледна точка. Ха-ха-ха-ха...
  • И истински блудници са били обичани в историята, явно не е толкова просто...
  • ами тя любовта не се опитва с всяка срещната,
    че от прекомерното преиграване верно ще се изтърка..
    ама няма кой да мисли...
  • Ами, Петя, опашката беше дълга и не стигна до мене.
  • Ами,явно не си обичта не е била достатъчна...
  • Благодаря за двойката. Явно, който я е написал, е разбрал за какво иде реч.

    upward (Бони ),
    да де, и аз това казвам с горното - че поради тази причина не можах да я настигна. Явно имаш чувство за хумор.
  • Когато се преследва любовта, тя или се намира или не, но е несъвместима със "секс-турнетата"!!! Този, който наистина обича не прави компромиси и уважава себе си.
  • ... ще намериш друга....
Предложения
: ??:??