10 июн. 2010 г., 23:08

Приказка за лека нощ 

  Проза » Письма
1874 0 0
2 мин за четене

ПРИКАЗКА ЗА ЛЕКА НОЩ

 

На дъщеря ми, с много обич

 

Сънуваш ли сега, принцесо? Спиш толкова сладко, както преди години, мое мило момиченце! А аз реших да ти напиша, да ти разкажа една приказка за лека нощ! Реших да ти разкажа за Любовта, която ти вече познаваш и носиш в сърцето си! Чудя се... какво да е началото!?!

 

За теб, мое дете, може би това е просто една усмивка и две прекрасни момчешки очи! Радвам се, че вече си голяма, че растеш и с всеки изминал ден сама се бориш и се поучаваш от грешките в живота и любовта! Това не е поучителна приказка, аз само искам да ти разкажа, да ти покажа нейната сила и мощ! Вчера те видях на празника, ти сияеше, поела в ръце късче от любовта и нейната магия! Ти беше като цвете, което се усмихва на слънцето! Мое момиче, мое пораснало мило дете, искам да носиш любовта винаги в сърцето си, да я пазиш през годините! Зная, че тя ще бъде до теб, дори тогава, когато не вярваш в нея, когато се задавяш от болка и мъка струи от очите ти! Тя ще бъде до теб и когато летиш, когато сбъдваш мечтите си! Любовта ще те преобразява всеки път, когато отвориш сърцето си! Като в приказката за Пепеляшка... любимата ти приказка! Иска ми се да мога да те предпазя от любовни разочарования, иска ми се, ако мога, да ти спестя сълзите и безсънните нощи, иска ми се да имам магическата сила да те накарам никога да не се съмняваш в нея! Но... мила моя принцесо, аз нямам това право, нямам тази дарба и зная защо! За да усетиш всеки неин нюанс и да се научиш да обичаш истински, от цялото си сърце! За да гориш в пламъка ù и да я изливаш от сърцето си като благодатен дъжд, за да я даряваш на хората около себе си, не защото са ти дали нещо, а въпреки че са ограбили душата ти! За да обичаш, се иска доброта и вяра, смелост и безумна воля за живот и щастие! Красива е Любовта, мое дете, красива, но и опасна! Пази се, винаги се пази да не сбъркаш любовта с привързаността и благодарността, пази се от болката и лъжата в нея, пази се от тези, които не вярват в нея! За всичко това, аз знам, ти имаш едно истинско  и чисто сърце! А аз като твоя майка  искрено се надявам, че съм успяла да посея в него именно вярата, надеждата и любовта! Това е приказка, момичето ми, приказка за любовта, която ще идва в живота ти и... ще си отива, ще те кара да летиш... но и ще ти отрязва крилете в полет! Но ти не се бой ! Спи! Сънувай, малка моя! Аз винаги ще съм до теб, за да ти върна смелостта и вярата, да ти дарявам обич и да те пазя, дори тогава, когато може би ще разказваш тази приказка на твоите деца! Целувам те в съня ти! Колко си чиста сега! Целувам те и те обичам!

 

Написах тази своя статия с ясното съзнание, че едва ли ще мога да те предпазя от грешките по пътя на живота... не  мога да променя това, но като твоя приятелка  и майка те подкрепям и искам да си най-щастливото и обичано момиче на света!

 С обич... мама

© Вили Вангелова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??