Моя скъпа лельо от Америка, която си ми приписала своите скромни 12 милиона долара, искам само да ТИ кажа, че УМИРАМ за Теб! А също така, се надявам час по-скоро да ме изпревариш!
Празниците вече чукат на вратата, а ако аз направя това, ще ме арестуват за неприлично поведение на обществено място.
Реших да изпреваря времето си и ме глобиха за превишена скорост и за неспазване на ограниченията на ума.
Колкото и гадно да звучи, всеки умишлен пожар в гората от проблеми ме кара да се чувствам адски щастлив.
По отношение на забъркването на каши, Животът не се интересува дали си добър готвач, а от това дали си добър дегустатор...
Криза е. Дори мишките в главата ми започнаха да измират от глад...
Айфон - а като ти го откраднат, става БАЙ, фон!
Сега разбирам, че ако нещо те привлече от раз, това е развлечение.
Непрогледен мрак е, когато не виждаш изход, а не когато падне нощта...
Безличните хора броят ли се за невидими?
Напомням Ви, че забравям.
Липсва един елемент в М(ENDE)левовата таблица - елементът Мангизий.
Предполагам, че върху знамето на хавайските социалисти вероятно са изобразени сърф и Кук.
Единственият случай, в който няма да се разсърдя, ако ми подарят цветя, и то четен брой, е "FOUR ROSES" Bourbon
За разлика от маите, ще застраховам прогнозата си така:
Очаквам да дойде (к)раят на Земята!
нова дума в българския език: твореТЦ!
Ако удариш на камък, дано поне да е философски...
Да Ви кажа право, хората нещо се изкривиха напоследък...
Най-много изостава от своето време оня, който непрекъснато си сверява часовника по завистта...
Не правете от мухата слон. После кой ще чисти?
Дързък набег: посред бял ден си обрах крушите!
Човек се горещи, докато се опари...
Не знам какво означава, ако вампир ти каже: "Днес не ми е ден!"
Мечката е гладна, но не заради това не играе хоро. Има друг проблем - просто е глуха.
Искам да съобщя за опасност от наводнение - чашата на търпението ми вече прелива!
Сещам се, как да опровергая поговорката, че "Апетитът идва с яденето" - като се изям от яд!
Версия на реплика от "Бай Ганьо" според Кънчо:
Просташко, но оМеква!
Човекът е истинско (противо)природно бедствие!
Измислих нова олимпийска дисциплина специално за Златки - хвърляне на чЕк!
Не смеем да прекрачим прага. На бедността...
АЕ(т)Ц?
За да поставиш някого на мястото му, трябва да знаеш къде е то и къде е твоето.
Призовавам всички, да повишим нашата (все)обща култура!
Прясно изпечени. Мошеници....
Всичко казано от Теб насън, може да бъде използвано срещу Теб на сутринта...
Най-древното лекарствено средство за приспиване на съвест е измислена от финикийците...
Чувам много гласове напоследък, но говорят несвързано. А изтрезнейте, де!
Моето определение за милионер: милионер е оня, който наистина има милиони... Приятели.
Национален отбор по вдигане на... кръвно.
Не съм чувал за български политик, който да знае значението на думата "малко".
Кръстосан разпит: Върнал си се от кръчмата, поседнал си мирно и тихо на пейката пред входа, чуваш един-единствен глас, който те засипва с въпроси, а жена ти те е заобиколила отвсякъде…
Моля Ви, нека не разлайКваме кучетата във фейсбука!
От моя гледна точка като клиент, мога само да заявя:
Пътят към Ада е осеян с добри НАМАЛЕНИЯ!
Все повече Любовта към Родината се превръща в несподелена.
От няколко месеца до обяд се занимавам с музика, през останалото време - с хора, които ме обвиняват, че я измъчвам жестоко.
Не съм много във форма, но пък съдържание - колкото искаш!
Три неща нямат почивен ден: Животът, Смъртта и Глупакът...
Страдам от безсъние, затова не ми дреме.
Колкото и да е странно, свинщината намира най-широко поле за изява сред хората...
Понякога си мисля, че разликата между Добро и Зло е в чувството им за хумор...
Иска ми се да избия всички простаци, но не смея, поради факта, че част от мен ще умре заедно с тях...
Моля, не употребявайте Майката Природа в преносен смисъл!
След няколко водки на екс руснаците просто нямат (водо)равни!
Кирето, август-октомври 2012 г., Бургас
© Кирил Ганчев Все права защищены