5.10.2012 г., 20:09 ч.

Разковани дъски - 14 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1217 0 7
5 мин за четене

 

Моя скъпа лельо от Америка, която си ми приписала своите скромни 12 милиона долара, искам само да ТИ кажа, че УМИРАМ за Теб! А също така, се надявам час по-скоро да ме изпревариш!

 

 

Празниците вече чукат на вратата, а ако аз направя това, ще ме арестуват за неприлично поведение на обществено място.

 

 

Реших да изпреваря времето си и ме глобиха за превишена скорост и за неспазване на ограниченията на ума.

 

 

Колкото и гадно да звучи, всеки умишлен пожар в гората от проблеми ме кара да се чувствам адски щастлив.

 

 

По отношение на забъркването на каши, Животът не се интересува дали си добър готвач, а от това дали си добър дегустатор...

 

 

Криза е. Дори мишките в главата ми започнаха да измират от глад...

 

 

Айфон - а като ти го откраднат, става БАЙ, фон!

 

 

 

Сега разбирам, че ако нещо те привлече от раз, това е развлечение.

 

 

Непрогледен мрак е, когато не виждаш изход, а не когато падне нощта...

 

 

Безличните хора броят ли се за невидими?

 

 

Напомням Ви, че забравям.

 

 

Липсва един елемент в М(ENDE)левовата таблица - елементът Мангизий.

 

 

Предполагам, че върху знамето на хавайските социалисти вероятно са изобразени сърф и Кук.

 

 

Единственият случай, в който няма да се разсърдя, ако ми подарят цветя, и то четен брой, е "FOUR ROSES" Bourbon

 

 

За разлика от маите, ще застраховам прогнозата си така:
Очаквам да дойде (к)раят на Земята!

 

 

нова дума в българския език: твореТЦ!

 

 

Ако удариш на камък, дано поне да е философски...

 

 

 

Да Ви кажа право, хората нещо се изкривиха напоследък...

 

 

 

Най-много изостава от своето време оня, който непрекъснато си сверява часовника по завистта...

 

 

Не правете от мухата слон. После кой ще чисти?

 

 

Дързък набег: посред бял ден си обрах крушите!

 

 

 

Човек се горещи, докато се опари...

 

 

 

Не знам какво означава, ако вампир ти каже: "Днес не ми е ден!"

 

 

 

Мечката е гладна, но не заради това не играе хоро. Има друг проблем - просто е глуха.

 

 

 

Искам да съобщя за опасност от наводнение - чашата на търпението ми вече прелива!

 

 

Сещам се, как да опровергая поговорката, че "Апетитът идва с яденето" - като се изям от яд!

 

 

Версия на реплика от "Бай Ганьо" според Кънчо:
Просташко, но оМеква!

 

 

Човекът е истинско (противо)природно бедствие!

 

 

Измислих нова олимпийска дисциплина специално за Златки - хвърляне на чЕк!

 

 

Не смеем да прекрачим прага. На бедността...

 

 

АЕ(т)Ц?

 

 

За да поставиш някого на мястото му, трябва да знаеш къде е то и къде е твоето.

 

 

Призовавам всички, да повишим нашата (все)обща култура!

 

 

Прясно изпечени. Мошеници....

 

 

Всичко казано от Теб насън, може да бъде използвано срещу Теб на сутринта...

 

 

 

Най-древното лекарствено средство за приспиване на съвест е измислена от финикийците...

 

 

Чувам много гласове напоследък, но говорят несвързано. А изтрезнейте, де!

 

 

Моето определение за милионер: милионер е оня, който наистина има милиони... Приятели.

 

 

Национален отбор по вдигане на... кръвно.

 

 

Не съм чувал за български политик, който да знае значението на думата "малко".

 

 

Кръстосан разпит: Върнал си се от кръчмата, поседнал си мирно и тихо на пейката пред входа, чуваш един-единствен глас, който те засипва с въпроси, а жена ти те е заобиколила отвсякъде…

 

 

Моля Ви, нека не разлайКваме кучетата във фейсбука!

 

 

От моя гледна точка като клиент, мога само да заявя:
Пътят към Ада е осеян с добри НАМАЛЕНИЯ!

 

 

Все повече Любовта към Родината се превръща в несподелена.

 

 

От няколко месеца до обяд се занимавам с музика, през останалото време - с хора, които ме обвиняват, че я измъчвам жестоко.

 

 

Не съм много във форма, но пък съдържание - колкото искаш!

 

 

Три неща нямат почивен ден: Животът, Смъртта и Глупакът...

 

 

Страдам от безсъние, затова не ми дреме.

 

 

Колкото и да е странно, свинщината намира най-широко поле за изява сред хората...

 

 

Понякога си мисля, че разликата между Добро и Зло е в чувството им за хумор...

 

  

Иска ми се да избия всички простаци, но не смея, поради факта, че част от мен ще умре заедно с тях...

 

 

Моля, не употребявайте Майката Природа в преносен смисъл!

 

 

 

След няколко водки на екс руснаците просто нямат (водо)равни!

 

 

 

Кирето, август-октомври 2012 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Остроумно и забавно

  • Поздрави, Галя! Радвам се, че съм предизвикал една усмивка повече!
    Таня,
    винаги си добре дошла!
    Виолета,
    хуморът е универсалното лекарство за душата! Заповядай отново!
    Лина,
    Ти си ревностен фен на всяко нещо, свързано с усмивка, дай Боже всички да сме винаги на ниво в красивите си емоции!
    Кланабез,
    или със, важното е, човек да има спортен, хумористичен хъс! )
    Кети,
    стараем се, да забавляваме и без това измъчения народец! Повече смях, по-малко разводи!
    Бъдете здрави и ухилени до зъби!
  • Много, много ама много ми харесаха! Поздравления!
  • Много, много ми харесаха!
  • Поздрави!!! Wali /Виолета Томова/
  • Колкото и гадно да звучи, всеки умишлен пожар в гората от проблеми ме кара да се чувствам адски щастлив.
    Готино!
  • Оригинални мисли, аплодисменти, Кире!
Предложения
: ??:??