Зададох в един форум въпроса: "Как да се избавя от излишните килограми?" и разни феминистки веднага ме набедиха, че искам да се отърва от жената.
"Узо Паралия - гърците са го измислили". Обаче "Узо" с паралия, са го измислили българките
/интерпретации върху рекламен текст/.
Ако сте изпуснали първите 1200 епизода на "Малката булка", ще гледате тези - за голямата...
Най-добре се смее този, който... има чувство за хумор.
Във всеки един момент можеш да изпиташ на гърба си гнева на Твореца. Този на хората, както и тяхната коварност, обикновено усещаш малко по-ниско...
С дълбоко прискърбие Ви съобщавам, че... хич не ми пука!
Най-трудно в спалнята е с жената-котка - никога не пада по гръб.
По мои астрономически наблюдения някои жени са като красиви луни - наблюдаваш ги отдалече и се дивиш на красотата им, но не забелязваш тъмната им страна. Други са цяла вселена - може да има и други населени светове в нея, но ти не знаеш за тях, дори и не предполагаш, че съществуват. Но като цяло, голям брой нежни създания наподобяват черни дупки - засмучат ли те, изчезваш заедно с цялото си имущество...
Кирето - "Размисли пред телескопа"
Единствено сладоледът не се страхува от злите езици.
Започне ли някъде да зрее конфликт, значи отношенията там загниват...
Вярно, смехът е здраве, но когато иде реч за вашето психично такова, хиленето буди подозрения. Особено ако си говориш и сам.
Българинът е ненадминат майстор в готварството. Дори да няма никакви продукти, пак ще съумее да забърка безброй каши.
Свободното време е като свободната жена - все по-трудно става да ги намираш...
Границите на доброто поведение свършват там, където започва страхотната излагация...
Струва ми се, че Хамлетовият въпрос е неправилно зададен. Не е важно "Да бъдеш или не?", а "Какъв да бъдеш?"
Изкривихме се от правила, нека изправим тази грешка.
Препоръчаха ми възстановителна програма след здрава тренировка - да изстискам сока от няколко лимона и да сложа в него 1 супена лъжица захар. Направих го, разбърках съставките, добавих и 150 грама водка. Получи се!
Какво мисля за нашите политици:
Господ здравеЦ да им дава!
Алчността убива:
един златар хванал златната рибка и пожелал да се къпе в река от злато. В миг се озовал в леярната, а рибката го метнала в стопилката, от която щели да отлеят златните кюлчета.
/поучителна приказка за "Лека нощ"/
И кога ще стартират съдебната проформа, че не ми стана ясно от новините?
За разлика от вражеския, приятелският огън винаги е убийствено точен!
Боже, дай ми сили!... Или поне подходящо оръжие.
Чувството ти за мярка няма нищо общо с това, какво показва кантарът.
Тези, които веднъж са умрели от кеф, винаги са готови да се преродят, за да изпитат това отново...
Хората се затрудняват най-много, когато въпросът опре до отговори...
Тази стена да не ви е Колизеум, че да драскате където ви падне!
Не всяка простотия поставена в рамка е изкуство. Изкуство е, когато излизаш извън рамките на общоприетата простотия...
Може и да не те посрещнат добре по дрехите, важното е да те изпратят с аплодисменти от спалнята.
Кирето, 06.07 – 21.07.2015 г., Бургас
© Кирил Ганчев Все права защищены
Ти си ясновидка!
От утре никакъв фитнес - залагам на рецептите на бармана.
Наздраве и весел привет!