22.07.2015 г., 9:47 ч.

Разковани дъски - 64 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1289 0 14
3 мин за четене

Зададох в един форум въпроса: "Как да се избавя от излишните килограми?" и разни феминистки веднага ме набедиха, че искам да се отърва от жената.

 

 

"Узо Паралия - гърците са го измислили". Обаче "Узо" с паралия, са го измислили българките
/интерпретации върху рекламен текст/.

 

 

Ако сте изпуснали първите 1200 епизода на "Малката булка", ще гледате тези - за голямата...

 

 

Най-добре се смее този, който... има чувство за хумор.

 

 

Във всеки един момент можеш да изпиташ на гърба си гнева на Твореца. Този на хората, както и тяхната коварност, обикновено усещаш малко по-ниско...

 

 

С дълбоко прискърбие Ви съобщавам, че... хич не ми пука!

 

 

Най-трудно в спалнята е с жената-котка - никога не пада по гръб.

 

 

По мои астрономически наблюдения някои жени са като красиви луни - наблюдаваш ги отдалече и се дивиш на красотата им, но не забелязваш тъмната им страна. Други са цяла вселена - може да има и други населени светове в нея, но ти не знаеш за тях, дори и не предполагаш, че съществуват. Но като цяло, голям брой нежни създания наподобяват черни дупки - засмучат ли те, изчезваш заедно с цялото си имущество...
Кирето - "Размисли пред телескопа"

 

 

Единствено сладоледът не се страхува от злите езици.

 

 

Започне ли някъде да зрее конфликт, значи отношенията там загниват...

 

 

Вярно, смехът е здраве, но когато иде реч за вашето психично такова, хиленето буди подозрения. Особено ако си говориш и сам.

 

 

Българинът е ненадминат майстор в готварството. Дори да няма никакви продукти, пак ще съумее да забърка безброй каши.

 

 

Свободното време е като свободната жена - все по-трудно става да ги намираш...

 

 

Границите на доброто поведение свършват там, където започва страхотната излагация...

 

 

Струва ми се, че Хамлетовият въпрос е неправилно зададен. Не е важно "Да бъдеш или не?", а "Какъв да бъдеш?"

 

 

Изкривихме се от правила, нека изправим тази грешка.

 

 

Препоръчаха ми възстановителна програма след здрава тренировка - да изстискам сока от няколко лимона и да сложа в него 1 супена лъжица захар. Направих го, разбърках съставките, добавих и 150 грама водка. Получи се!

 

 

Какво мисля за нашите политици:
Господ здравеЦ да им дава!

 

 

Алчността убива:
един златар хванал златната рибка и пожелал да се къпе в река от злато. В миг се озовал в леярната, а рибката го метнала в стопилката, от която щели да отлеят златните кюлчета.

/поучителна приказка за "Лека нощ"/

 

 

И кога ще стартират съдебната проформа, че не ми стана ясно от новините?

 

 

За разлика от вражеския, приятелският огън винаги е убийствено точен!

 

 

Боже, дай ми сили!... Или поне подходящо оръжие.

 

 

Чувството ти за мярка няма нищо общо с това, какво показва кантарът.

 

 

Тези, които  веднъж  са умрели от кеф, винаги са готови да се преродят, за да изпитат това отново...

 

 

Хората се затрудняват най-много, когато въпросът опре до отговори...

 

 

Тази стена да не ви е Колизеум, че да драскате където ви падне!

 

 

Не всяка простотия поставена в рамка е изкуство. Изкуство е, когато излизаш извън рамките на общоприетата простотия...

 

 

Може и да не те посрещнат добре по дрехите, важното е да те изпратят с аплодисменти от спалнята.

 

Кирето, 06.07 – 21.07.2015 г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ема,
    Ти си ясновидка!
    От утре никакъв фитнес - залагам на рецептите на бармана.
    Наздраве и весел привет!
  • "Препоръчаха ми възстановителна програма след здрава тренировка - да изстискам сока от няколко лимона и да сложа в него 1 супена лъжица захар. Направих го, разбърках съставките, добавих и 150 грама водка. Получи се!"
    Разбира се,че ще се получи с иновацията - казват,че чаша вино била равна на час във фитнеса. Значи онова на сутринта след две бутилки вино, не е махмурлук, а мускулна треска!
  • Благодаря Ти, Лейди Фокс!
    засега вдъхновението е благосклонно към мен, надявам се тази традиция да продължи, което ако се случи, ще има още "дървен материал". Напук на незаконна сеч, която извършват от него доста потребители от социалните мрежи.
    Поздрави сърдечни!
  • Пак разкова дъските... Сега цяла вечер ще ми хлопат
  • Жална му майка с такива дърводелци като мен, Сър Димитри! Здраво дюшеме няма да остане ))))))))))
    Поздрави, брат!
  • Кире, разковаваш сайта... и това си е!
  • Здравейте Хора!

    Наде / Patrizzia / ,
    понякога и с чувството за хумор на Твореца не мога да свикна. Неговите изпитания са като ролеви игри за професори.
    Поздравче!

    Дон Макбъч,
    братко, дойде ми вдъхновението някак си като видях каква селекция направи нашия любим ЛИВЪРПУЛ, оптимист съм за оставането ни във Висшата Лига. )))))))))))))))
    Поздрав най-сърдечен!

    Анита,
    то и аз искам да се преродя в Крал Артур и да извадя меча от скалата и да ги почна нашите народни изедници наред, ама все ми се пада да вадя студената бира от кофата с леда. Но знае ли човек, ще продължа да се надявам.
    Поздравче!

    Танче,
    респект! Ще се старая да продължам в същия дух, най-малкото да не свалям летвата...
    Сърдечен привет!

    Силве,
    хили се ти, хили се, ама да не се залееш с кафето, после аз ще съм виновен.
    Ако пиеш друго - Наздраве!

    Ани /Анабел /,
    човек трябва да черпи вдъхновение доколкото може, че секне ли - остава му само да черпи. )))))))))))
    Поздравче!

    Лина,
    можеш да минеш през калта, ако си направиш мостче или сал от дъските. Затова са създадени - човек да изплува от блатата на отчаянието и тъгата.
    Привет!
  • Чувството ти за мярка няма нищо общо с това, какво показва кантарът.
    Благодаря, Кире за "дъсчиците"! С тяхна помощ успявам да изплувам от блатото. Сърдечни поздрави!
  • :D
  • Всяка дума точно на място!
    Беше удоволствие за мен да прочета!
  • Умирам от кеф като чета бисерчетата ти, отивам да се преродя за следващите разковани дъски.
    Страшен си! Или по-скоро безстрашен!
  • Три неща бих могъл да зърна, убеден съм, и от Космоса: Великата китайска стена, гръцкия външен дълг и твоя изключителен талант, Кире! И имай предвид, че не съм ласкател. Пускай по-честичко тези твои спасителни дъски! Давещите се в житейските тресавища се нуждаем от тях.
    Поздрав сърдечен!
  • !
  • "Във всеки един момент можеш да изпиташ на гърба си гнева на Твореца. Този на хората, както и тяхната коварност, обикновено усещаш малко по-ниско..."!!!!!
Предложения
: ??:??