25 мар. 2018 г., 20:05

Разковани дъски - 77 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1592 7 10
10 мин за четене

Винаги е по-добре, да излезеш навън с мокра глава отколкото с празна.

25.03.2018

 

 

Единствено тромбът заема наистина специално място в сърцето ти.

24.03.2018

 

 

Гениалните неща са прости. Но простите хора, си остават прости, независимо до колко гениални неща се докосват през целия си живот...

24.03.2018

 

 

Всички непрекъснато ми повтарят, че трябва, да се радваме и на най-малкото, което животът ни е дал. Е, аз винаги това правя, но на жените не им харесва размера.

24.03.2018

 

 

По улиците са зейнали такива кратери, че всеки път, когато ги прескачам, усещането е, че все едно съм прескочил трапа.
Кирето - кадри от филма "Унивай трудно"

23.03.2018

 

 

В Бургас няма сняг. Стопи се заедно с асфалта.
 Агенция Мътна инфраструктура

23.03.2018

 

 

"Пусть бегут неуклюже...снегоходы по лужам..." - част от песничката на снегорина Гена.

22.03.2018

 

 

С този сняг и с този студ, Пролетта дава шанс на всички, които още не са пукнали като нея, да го сторят.

22.03.2018

 

 

Щастието е като ума. Там, където липсват, веднага се забелязва...

20.03.2018

 

 

Социалните мрежи заприличаха на места за публични екзекуции, където милиони хора, всеки ден показно убиват здравия разум...

20.03.2018

 

 

Обожавам начина, по който още във вторник ме мързи така, сякаш е петък.

20.03.2018

 

 

Ще вляза в някой английски бар и ще им викна още от вратата :
Здравствуйте, я здесь новичок !
15.03.2018 г.

 

 

Астрономическо някак си:
Най-опасните черни дупки всъщност, не са във Вселената, а в главите на хората.

15.03.2018

 

 

Не е ли интересно, че когато човек изпуши съвсем, започва да гасне и му е нужен някой, който да го разпали пак.

14.03.2018

 

 

Когато главата е празна, дори притокът на чужди мисли в нея не помага.

12.03.2018

 

 

По-добре пеперуди в стомаха, отколкото бръмбари в главата.

10.03.2018

 

 

Най-после осъзнах къде греша - замислям се в неправилна посока.

08.03.2018

 

 

Сложих на новата реколта ракия етикети, на които има дъбови листа. Толкова е силна, че като цапнеш две глътки и падаш като жълъд долу в шумата.

08.03.2018

 

 

Като се замисля, членовете на якудза, може би режат малкия си пръст, за да не може никоя жена, да ги върти на него.

08.03.2018

 

 

Честит празник мили дРами!
/ ако си взела точилката, бягам!

08.03.2018

 

 

Много потребители са във фейсбудна кома.

07.03.2018

 

 

И като гръм ме тресна мисъл дръзка:
Какво информационно затъмнение,
е скъсаната топла връзка
между образование и население...

06.03.2018

 

 

- Госпожице, искате ли да ви правя компания?
- Само ако е офшорна...
Кирето - авторски виц

26.02.2018

 

 

България - страната на ограничените хора с неограничените възможности...

26.02.2018

 

 

В крайна сметка, важното е, че нашите се завърнаха от Олимпиадата живи и здрави.

26.02.2018

 

 

Равносметка:
Български 0 лимпийци.

25.03.2018

 

 

Превръща ли се в национална мания -
да търсим нещо гнило само в ...
Дания?

23.02.2018

 

 

Единственото нещо, за което нашите политици със сигурност стават, е за резил.

22.02.2018

 

 

Любовта е като статуса - докато се усетиш и разбираш, че тя вече принадлежи на друг.
22.02.2018

 

 

Съдбата на един диктатор не зависи от това, кога робът ще престане да бъде достатъчно търпелив, а кога робът, ще се окаже достатъчно добре въоръжен...
03.02.2018

 

 

Подобно на пътя към Ада, клиничната пътека също е осеяна с добри намерения...
03.02.2018

 

 

Някой знае ли, къде могат да се прочетат всички неписани закони, които хората цитират на поразия?

02.02.2018

 

 

Обявили най-красивите служителки на "Топлофикация" за пАрно звезди.

01.02.2018

 

 

С напредването на възрастта, от секс, се превръщаш в екссимвол.

 01.02.2018

 

 

Спокоен съм, защото съм финансово незабележим.

31.01.2018

 

 

Понякога разстоянието между бегъл и нагъл поглед, е само един шамар.

 31.01.2018

 

 

Ако нещо изглежда като патица, плува като патица, квака като патица, не е задължително, да е патица. Може да е жена.

31.01.2018

 

 

Първи закон на нарциса:
Ако някой ти каже, че си много добър, не му вярвай. Значи не вижда, че си съвършен.

31.01.2018

 

 

Ако нещо не се връзва, значи е скъсано, срязано, или имаш достъп само до единия му край...

31.01.2018

 

 

Когато обърнеш гръб на нормалността, гърбът става твоето ново лице...

31.01.2018

 

 

Скромността може и да краси човека, но ужасно пречи на депутата да изпълнява служебните си задължения.

30.01.2018

 

 

Зов от фондация "Четири длани":
Към светли бъднини пълзим,
но вече целите сме в рани!

30.01.2018

 

 

Бизнес съвет;
Ако някой в България ти каже, че ще те запознае с точния човек, добре е, да започнеш да се оглеждаш за снайперисти.

25.01.2018

 

 

Ще бъде жалко, ако в края на тунела наистина видим светлина, но за да стигнем до нея, ще трябва да предолеем широка и бездънна пропаст...

25.01.2018

 

 

Понякога реалността, е грубо отражение на нашите най-големи страхове...

25.01.2018

 

 

Човешката еволюция често си прави експерименти с хората. За съжаление, някои от тях завършват трагично - когато някои, се превръщат в политици...

25.01.2018

 

 

Докато хората продължават да се делят на ''наши'' и ''ваши'', техните винаги ще им разказват играта...

25.01.2018

 

 

От това,че постоянно се разпъваш между задължения и желания, да угодиш на всички, мъченик от теб няма да излезе. Най-много да се превърнеш в добър акробат.

25.01.2018

 

 

Струва ми се, че жените скоро ще се молят, да не стават жертви на сексуално безсилие.

24.01.2018

 

Кирил Ганчев / Кирето / - януари – март 2018 г. , Бургас

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Привет, Самодивке! Според една сливенска поговорка:"Луд човек и силен вятър, нищо не ги спира!" Та и аз покрай тях.
  • Неуморим си
  • Благодаря Роси! Щe има и още поводи за усмивки.
  • Пак се смях с глас, смях се и през сълзи
  • Благодарско Петре! Както винаги твърдя, истината трябва да прозира дори през сълзите на човека. Невинаги сме в състояние, да контролираме гнева си, да изпитваме радост едновременно с другите, да плачем заедно с тях, но винаги има начин, да се надсмиваме над себе си и с насмешка, да преглъщаме своите неудачи. Защото един весел човек, е в пъти по-ценен, отколкото изпаднал в ярост и винаги готов за сблъсък индивид. Щастието донякъде е в това, да даряваш усмивка, а не повод за разпри. Не крия, че това е много трудна задача и вероятно в много от опитите се не успявам, но няма да спра , да опитвам.
    Поздрави Люси! И на Теб - брате Безжичен! Радвам се, че наминавате през моята весела страничка и споделяте част от вълшебния прашец на смеха! Благодаря от сърце!
    Роси, Анита, посоката е една - към по-весело бъдеще. Но не към по-озъбено. Творческите ми усилия, доколкото скромните ми напъни могат да се определят като такива, ще бъдат насочени към светлите и чисти умове. И се надявам, да успея.
  • Не бягай, ами хващай греблото за сняг. И без това снегоринът Гена пее в гаража. Тогава няма да има драми.
  • Пак изправи посоките ми на замисляне, Кире! Страхотен си!Поздравления!
  • Отново прочетох с огромно удоволствие и се радвах пак на неизчерпаемото ти остроумие! Поздрави!
  • 😊😊
  • Смях се/ още се смея де/ с глас.
    На места е смешен плач обаче...
    Поздрави!
Предложения
: ??:??