1 окт. 2022 г., 10:59  

Размисли в събота 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
530 4 11

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

2 мин за четене

Социологическа анкета:

- Какво мислите за нашата партия, а и за политиката като цяло?

- Не мога да ви отговоря…

- Не се ли интересувате от политиката?

- Напротив! Дори редовно гледам рекламите ви по телевизията, че даже вземам аспирин и чета по вестниците…

- Тогава – защо не можете да изкажете мнението си за политиката и политиците?

- Виждате ли, обещах на покойната си майка никога повече да не псувам… А други точни думи за вас нямам…

хххх

Няма „български политически елит“. Няма и „френски“, и „немски“, и изобщо – „европейски“.

Има проамерикански проститутки…

хххх

Най-напред свалиха табуто от лъжата, после от измамите, сетне от договори, клетви, обещания…

И сътвориха добре разбъркан хаос – кална локва за лов на души…

хххх

Не използвам дори този ден за мислене.

Или ще се напия, или ще вдигна кръвното, или ще се сбия, или ще заспя...

хххх

А и за какво да мисля?

Листите са нагласени по чужди интереси, системата е подготвена другиму да служи, класацията утре отдавна е готова…

Усилено мислут само взелите пари за гласуване – чии борчове най-напред да върнат…

хххх

Ако пък се замисля – първият въпрос е отговор на всичките проблеми на обществото – защо разрешават само веднъж да се мисли?

И не питат: а ти какво разбра?

Пък, ако случайно си разбрал нещо – забраняват ти да го кажеш…

хххх

Ето и резултатите от утрешните избори:

Печелят – които трябват

Влизат – за които е платено

Корабът потъва нормално, вода има за всички…

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • благодаря, Жени!
  • "Спокойно. Ножът е дървен. Прасето - кротко." Та, сме на една и съща вълна.
  • Благодаря, Пепи, Елке, Надя!
  • На една вълна сме, сенсей.
  • Ох, какво да му мисля, като че ли ще измисля нещо! А и да измисля, то го няма там! Харесаха ми тези размисли в събота! Поздрави и наслука!
  • Какво беше това "мислене"?
  • Благодаря, Антоанета, Златке, Миночка, Тоти!
  • "Колкото по-зле става, толкова по-голям оптимист ставам"
    Поздрави!
    Успех!
  • Пак си казал само истини, които обичам да чета, Георги, хареса ми и те поздравявам!
  • Ех, Георги, толкова си прав! На вододела стоим от години.
    „Печелят – които трябват
    Влизат – за които е платено
    Корабът потъва нормално, вода има за всички…“
    Дано скоро се оттласнем от дъното!
    Поздравления!
  • Денят за размисъл -
    "Листите са нагласени по чужди интереси, системата е подготвена другиму да служи, класацията утре отдавна е готова…"
    Какво има да му мисля?
Предложения
: ??:??