17 мая 2011 г., 23:39

Само за вярващи 

  Проза » Другие
772 0 0
1 мин за четене

Скъпи приятели!

Споделям тук линка към един видеоклип, който направих в пет сутринта на разпети петък в гр. Алмерия, област Андалусия, Испания.

 Всяка година по това време от катедралата се изнася статуята на Христос, който изслушва.   Имаше стотици желаещи да я видят, макар, че в Испания и лудите не стават в пет сутринта, по -скоро биха легнали тогава след фиестата ).

 Основната причина?

Всеки, който види статуята , когато я изнасят по това време, в действителност или на снимка, може да си каже едно съкровено желание, което да иска да му се изпълни през годината. Трябва да обещае, че той на свой ред  ще направи нещо добро в замяна и да го изпълни.

 Това ми обясни дъщерята на любезните домакини, която ме заведе.

 С ръка на сърцето си признавам, че  ходя на църква не повече от един два пъти годишно...ако имам среща с някой в кафето пред нея. Въпреки това, докато правех клипчето, треперех цялата, не само ръката ми. Имаше нещо във въздуха...

 Пиша тази страничка   за тези, които вярват и имат нужда да помолят за нещо. Христос, който изслушва, а по една или друга причина никога няма да отидат в Алмерия на разпети петък.

Със сигурност ще бъдат чути!

И, кой знае... може някъде да се отвори вратичка или прозорче.

 

http://youtu.be/nwi7HUrO6gQ

 

Лека вечер на всички прочели!

 

© Петя Божилова Все права защищены

Автор запретил голосование.
Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??