25 нояб. 2022 г., 11:23

Шарен светофар 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
235 4 12
1 мин за четене

Инфлация буквално означава вдигане на паричната стойност на поевтиняващи стоки…

Ето я – депутатският труд се заплаща с по 11 200 лева месечно.

Голямо число за никакво съдържание…

хххх

Изборите в САЩ продължават. Ще броят гласовете, докато които трябва не победят. Избраха двама мълтъвци, включиха се в изборите и отдавна умрелите…

Боко само цъка и завижда…

хххх

Той:

- Не съди от факта на женитбата ми с теб, че винаги съм глупав…

хххх

Той:

- Ако бях умрял след сватбата, щяха да ме наричат „щастлив глупак“. Сега съм само глупак…

хххх

След падането на украинската ракета в Полша, от Държавния департамент заявиха: „За станалото обвиняваме Русия, каквото и да покаже разследването“…

Каубойско мислене… Преведено – краварско…

хххх

Логиката на справедливия хуманист – ако се бият двама, дай нож на симпатичния ти, за да възстановиш мира…

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Вики, Красе!
  • "Инфлация буквално..." е източване на жива кръв ...вадиш повече за по-малко и се мумифицираш, демек има връзка с овековечаването; айде споделен грях е половин грях: единият пичели, а другият не пичели, а двамата играят, що е то?! Само не така- няма да се обиждаме на мислене. Имаш-мислиш, нямаш-действаш. "Може да реши тоя дето има пари, бе! Какво ще решаваш ти, бе?? Ти немаш пари, а ще решаваш. А после ще се измъкнеш,.... а колективът има право да изложи позиция, но да нарежда- не! Некои колеги пращят от интелектуални възможности! Съвети може всеки да дава. Но решения-не!! Само ако има пари... При-зе-мя-ва-не!!"- казал го е човекът- приземяване, където са 'ората. ... Труда, труда.... и па трудъ... "Другари, ние акъл може да дадем, но решение-не!" по памет възпроизвеждам, Генек .."Логиката на хуманиста" - ако се минат двама, значи може и повече, само им казвай, че ги обичаш при всяко светване на лампата Мерси, че ме разбута!
  • Никога не осъждай това, което избира жена ти, все пак е избрала и теб
  • Благодаря, Петре, Тоти!
  • Благодаря, Смути!
  • Бисерна шарения, .
    Поздрави! Успех!
  • Шарен светофар,... ама ако светне червено кой ще мине , а - питам и аз
    Пък сега на Световното по футбол, разрешили шарените лентички и шапки...
  • Абе тоя сфетофар свети само червено, ама никой умник не се сеща да спре
  • Благодаря, Лина, Катя, Скитнице!
  • Толкова бързо примигва светофара, че заприлича на дъга! Като твоята дъга - от добри попадения! Поздрав, за шаренията, винаги си точен!
  • Много вярно, особено началото и финала.
  • Навикнах да спирам при теб. Поздрави!
Предложения
: ??:??