24 нояб. 2022 г., 09:59

Ще падат ли самолети? 

  Проза » Другие
235 5 11
2 мин за четене

Компанията United Airlines спира да продава билети за средните места на триместните седалки. На Boeing 757 се предвижда освобождаването на три до шест средни кресла в средата и на опашката.

Причината – опасения за стабилността на самолетите.

Статистиката показва – с настъпването на есента товарът на самолетите се увеличава с най-малко 2,5 килограма облекло на пасажер. Двигателите могат да издигнат и това допълнително количество, обаче…

Казано направо – американците надебеляват. При това все повече и повече. Което се забелязва и по улиците на САЩ. Където се движат фигури като клизми – с огромно дъно, върху слонски нозе…

И ето – три подобни фигури на тесните кресла? Разстланите телеса на двамата крайни блокират средния.

А самата увеличена тежест нарушава баланса на самолета…

Нормата за тежест на пасажерите с ръчен багаж е 81 килограма за жените и 90,7 килограма за мъжете.

Доскоро тези норми бяха за мъжете 83 килограма, за жените – 75 килограма… Справка – през 1960 година средно мъжете са тежали 75,4 килограма, жените 63,6 килограма…

По данни на Центъра за контрол и профилактика на заболяванията в САЩ в момента възрастен мъж тежи средно 90,1 килограма, с обиколка на талията 102,87 сантиметра, жените са средно 77,5 килограма, с талия /ако наречем талия спасителния пояс / 98 сантиметра…

Без дрехи!!!

Американците стремително трупат сланина…

Причините – и заседналият живот, и храните, пълни с ГМО, трансмазнини и какви ли не отрови, както и последните две години на изолация заради фалшивата пандемия…

По данни на университета в щата Ню Йорк, за последните две години в САЩ опасно са натрупали килограми 48% от хората, като 71 милиона са опасно затлъстели…

За две години на американец се падат средно 13 килограма отгоре…

Съответно нарастват рисковете за хронически възпалителни процеси, сърдечни болести, диабет, снижаване скоростта за обмяна на веществата…

И сега – да очакваме ли падащи самолети?

За радост на оцелелите канибалски племена по

Света. И те обичат вредна тлъста мръвка…

 

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Елке!
  • И тук взеха да ни хранят с боклуци! Поздрави!
  • Благодаря, Лина, Стойчо, Акеми, Тоти!
  • Поздрави!
  • Според мен статистиката е непълна.
    Освен в талията, мазнини се трупат и в главата -
    колкото повече обем мазнини,
    толкова по-малко обем за други, може би
    все още полезни неща.
    Поздрави! Успех!
  • А пък ние в Япония си имаме един съсед, който това лято навърши 102 години. И не само че не боледува, но продължава да спортува. Всяка сутрин го виждах как си кара колелото, докато времето беше още топло. Здравословното хранене си има своите плюсове.
  • Колко са зле американците!
    Добре е, че българите са конен народ:кеф ти кумис,(айран без вода)!😍
    Или пък жарено месо без подправки...😉
  • Благодаря, Надя, Красимире!
  • Краси!
  • Пада пътнически самолет край канибалски остров. Част от пътниците успяват да доплуват до брега. Туземците представят оцелелите пред вожда. Той определя рецептата. Дебелите – с ориз, слабите – с картофи. "С ориз! С картофи! С ориз!..." Разпределението върви. Идва ред на стройна, млада и красива жена. Вождът се замисля, почесва по тила и нарежда:
    – Тая я отведете в моята шатра!
    – Тате, ами мама?... – обажда се едно дете
    – И нея с ориз...
  • Същото се отнася и за нас, сенсей. Когато дойдох тук, преди 13 години храната беше истинска. Дори салами и кренвирши
    проядох. Сега всичко е ерзац, а което не е - не можеш да си го позволиш. В България е същото. Хем скъпо, хем - Е-та, подобрители, овкусители, бои... А веган не ми се става.
Предложения
: ??:??