9 июл. 2017 г., 09:18

Вече ще мълча! 

  Проза
425 2 10

Твърде много говоря!

Вече ще мълча!

Врата си ще притворя!

Нещо ми загорча!

Ще заживея в мълчания!

Ще преглъщам сълзи!

Ще прегръщам терзания!

Не искам никого да го боли,

заради бързия ми език,

заради пропуснатия миг,

когато трябвало да замълча...

Вече мълчаливо ще крещя!

© Маргарита Ангелова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Галя. Добре си дошла при мен!
  • Да не ти пука, Марги. И моят език е пълен със сарказъм и го показвам на подходящите за целта хора. За останалите има нежност.
  • Прав си. Доста съм премълчала и съм сбъркала. Истината е, че не съм деликатна и езикът ми е остър. За това се опитвам да го държа на каишка. Зле се тълкуват тия опити от околните.
  • А аз за малко да пропусна този стих... Хубав и силен. Никога не премълчавай нищо, Марги! Това, което стаяваме в нас ни трови. Красив ден, Марги!
  • За малко да пропусна този прекрасен коментар! Благодаря ти, Гавраил! Ще последвам съвета ти. Не ми се получават мълчанията!
  • Маргарита да мълчи?
    И на мене ми горчи
    език прехапах и боли
    щом виждах нейните сълзи.
    Хич не спирай,говори
    когато трябва и крещи!
  • Ще прегракна, бе Рами! Знаеш ли за колко неща искам да крещя, но околните, света, искат да премълча? Голямо напрежение ме мори, да знаеш! Шегувам се, но подобно на шута, така казвам истини. Неудобни истини.
  • Добре си дошла, Теа! Много ми е трудно да мълча,когато искам да кажа нещо!
  • Изяла съм едно ТА."Вратата си ще притвора" Сорииии.
Предложения
: ??:??