12 нояб. 2011 г., 22:16

Време е 

  Проза » Письма
921 0 4
1 мин за четене

Плача за хубавите ни спомени, не за теб.  Човекът, който си сега, не заслужава и една сълза. Плача за това, което бях аз. За този, който беше ти. За това какви бяхме заедно. За малкото прекрасни мигове, които ми даде. За усмивката, която възроди и умъртви на устните ми. За времето, в което светът спираше да се върти. За това ще изплача очите си днес. Да смъкна товара от плещите си, да олекне тежестта в душата ми, да пресуша сълзите си. Да оплача края на едни съкровени чувства, на една дълго водена битка, на едни уморени мечти. 

Време е! Все някога трябваше да се стигне дотук. Да затворя старата книга, препрочитана стотици пъти, в очакване краят все някога да се промени. Но той си е все същият, непокътнат, все еднакво боли. Време е! Да започна на чисто, макар с разпиляно сърце. Да тръгна по пътя, по който съм се страхувала да вървя. Да пусна човека, който мислех, че ще ме обича, както обичаше нея. Макар че разруших света и себе си за теб, надявайки се да се промениш, да ме оцениш, разбрах само едно: Не мога да притежавам нещо, което вече принадлежи на друга!

Вече не искам клетвите ти, нито оправдания, че ме искаш в живота си. Не е толкова страшно да ме нараниш. Давай, и без това от дълго време ме убиваш бавно. Не ме щади! Аз съм силна. Ще издържа. А ти бъди там, където си щастлив.

Време е за ново начало. За една усмивка от сърце. Мисля, че го заслужавам. Ще го направя за себе си, защото болката учи, но и ни съдира душата. Трудностите ни правят по-силни, но и сякаш чупят костите ми една по една.

Плача за хубавите ни спомени. Благодаря ти за тях! Но от очите ми няма да видиш и една сълза, пролята за теб! Това е краят на нашите забравени и унищожени мечти. Краят на хората, които бяхме. И стартът на едно ново начало!

Желая ти щастие!!!

© Лилия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Усмихни се от сърце, не защото трябва, а заради себе си!
    Давай напред!
  • Смело напред!Младостта е с теб!
  • Много точно си го казала! Открих себе си в тези редове.. Браво!
  • Ти сама го каза - ВРЕМЕ Е!
    Време е да продължиш напред, да намериш нещо много по-добро, да се усмихваш, защото всеки заслужава да е щастлив! Но си много права за едно - винаги, когато се сещаш за хубавите спомени ще плачеш. Ще плачеш за тях, за спомените... а не за него.
    Много хубав финал на писмото ти "Желая ти щастие!!!"
    Със сигурност всеки един намира част от себе си, в написаното от теб. Поздрави!
Предложения
: ??:??