9 мар. 2010 г., 23:37

Завинаги 

  Проза » Письма
1717 0 0
3 мин за четене

Когато се замисля колко кратък е животът и как лесно може да приключи, с колко болка и тъга, и радост, и мъка, и несправедливост, и най-вече добри приятели е изпълнен и как можеш да ги изгубиш само за секунда... приисква ми се да ви напомня, скъпи приятели, че вие не сте сами! Че сте важни и ценени! Че именно ВИЕ сте онези частички, без които не бих била завършена. Вие сте онези, които знам, че биха направили всичко и не биха ме оставили сама никога! Вие сте онези, които ще се откажат от себе си, в името на друг. Вие сте звездите в нощното небе, които озаряват пътеката на живота ми. Знам, че когато погледна към вас, дори и да не ви видя - вие сте там!
Мамо, благодаря ти за всичко, на което си ме научила! Благодаря ти за всеки един момент, в който си била до мен и си ми помогнала и си ме подкрепила! Благодаря ти, че ме даряваш с топлата ти майчинска обич и ми помагаш да се оправя с всяка крачка, която правя. Обичам те!
Джони, знам, че понякога не ме понасяш и често се караме, но ти си си моето братче и винаги ще бъда до теб! Обичам те!
Жоро, ти дойде в нашето семейство и озари дните ни с прекрасен подарък! Обичам те!
Габи, миличка, още си много малка, за да прочетеш това, но ти също запълваш важна част от живота ми! С цялата си невинност и зависимост, с умният ти поглед... Обичам те!
Марти, ти си най-добрият ми приятел! С теб мога да правя детски простотийки и дивотии и знам, че когато трябва, ти ще си сериозен и винаги ще се отзовеш! Ти знаеш всичко за мен и въпреки това си мой приятел! Ти беше, си и ще бъдеш с мен в най-трудните и в най-хубавите ми моменти и никога не показа това да ти е омръзнало! Ти си частицата, без която нямаше да съм и на половината на това, което съм! Ти си моят ангел-спасител! Обичам те, големи братко!
Боби, ти си най-прекрасното момиче, което съм срещала някога! Знам, че винаги ще бъдеш човекът, от когото имам нужда, знам, че винаги ще ни е забавно и винаги ще се подкрепяме! Във всяка една ситуация знаеш точните думи, които да кажеш, за да ме накараш да се чувствам по-добре! Обичам те, Бамби!
Слави, ти си този, на когото винаги мога да се обадя, щом имам нужда от нещо и знам, че веднага ще се отзовеш. Знаеш всичко за мен и ме обичаш такава, каквато съм. Неведнъж си ми показал колко прекрасен човек си и добър приятел! Обичам те бе, слънчице!
Гоше, ти си моето второ Аз! Всеки разговор с теб е бил различен и безкрайно успокояващ. Отзовавал си се, когато имам нужда и неведнъж си ме карал да се усмихна от сърце в гаден момент! Обичам те!
Вики, ти си първото момиче, с което имах удоволствието да говоря в новият клас. След три години, прекарани с теб, знам колко прекрасен и чувствителен човек си и много те ценя и държа на теб, въпреки първоначалните ни впечатления една от друга! Ти си най-свестният човек в този клас и знам, че винаги ще мога да разчитам на теб, както и ти на мен! Обичам те, слънце на моя мрак!
Тино, ти си човека, който винаги ще може да ме накара да се усмихна и винаги ще си прекарвам хубаво с теб!
Всички останали, знайте, че аз винаги ще съм някъде тук, за вас! Като звезда в небето, като песъчинка в морето или камъче на улицата - винаги ще ме има, за да ви бъда приятелка така, както вие сте мои приятели! Обичам ви!

Никога не забравяйте, че има едно момиче, което всяка вечер благодари за прекрасните приятели, с които е заобиколено. Ако приятелите са злато - то аз съм най-богата, защото е трудно да намериш стойностен човек, а аз съм попаднала в златна мина! Погледнете вечер към небето и се заслушайте в шепота на вятъра, той ще ви каже, че мен ме има и ще ви обичам ЗАВИНАГИ!

© Зорница Арие Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??