2.02.2015 г., 17:30 ч.

14 Февруари 

  Есета » Любовни
1516 0 0
1 мин за четене

14 февруари - денят на влюбените

 

14 февруари - денят на влюбените. Този ден е колкото красив, толкова и лицемерен.

Това е денят, в които двойките си правят различни подаръци, екскурзии, романтични вечери... гледат луната, броят звездите и си казват колко се обичат. Някой направо прекаляват с романтиката и вниманието към половинките си. Защо е нужно само на този ден да показваме на любимите си хора колко ги обичаме и че не можем без тях. Необходимо ли е да фамилиарничим толкова на този ден, а на следващия да се държим хладнокръвно и с безразличие. Можем ли да обичаме някого само за ден?

Можем да правим изненади и да даряваме любов през всеки изминал ден, а не да чакаме да дойде "националния ден" на любовта, за да го направим.

Толкова ли е трудно да кажем " обичам те" - днес, утре, след седмица... и през всеки ден... без значение дали има или няма повод.

Нима не можем да изразяваме чувствата си без да има конкретна причина.

Нима за да изненадаме любимия си човек е нужно да чакаме определен ден...

Нима не е лицемерие... днес да обичаш и сваляш звезди, а утре да мразиш и нагрубяваш същия човек, за когото на 14 февруари беше готов на всичко.

Ако обичаш - обичаш всеки ден... ако мразиш - мразиш всеки ден!!!

 

 

 

© Тайнствената Кралица Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??