1.08.2016 г., 18:53 ч.

Ad vitaem 

  Есета » Социални, Лични
1053 1 0
2 мин за четене

Ad vitaem

Всеки един от нас иска да постигне нещо в живота, всеки един от нас има мечти, всеки един от нас има цели. Но тогава защо само малцина успяват, защо само малцина сбъдват мечтите си, целите си? Всеки един от нас може да постигне каквото пожелае, всеки един от нас е господаря на собствената си съдба! Всичко е вътре в нас, всичко зависи от нас, ние сме тези които падат духом, ние сме тези които се отказват, ние сме тези които се предават.

НЕ СЕ ПРЕДАВАЙТЕ! ЖИВОТА Е НИЗ ОТ ВЪЗХОДИ И ПАДЕНИЯ! Живота не е виновен, че е такъв, живота не е отговорен пред никого. Кой може да определи дали живота е справедлив или не? Кой може да го сравни с нещо друго? Не градете илюзии за това, че живота е лесен, за това, че живота трябва да е песен. Ние сме хора, защото чувстваме, ние сме хора,защото имаме сърца и това ни прави велики, това ни прави непобедими! Думата кураж идва от френски език, думата кураж означава - ОТ СЪРЦЕТО! Всичко идва от нас, никой не може да бъде причината за нашия успех или неуспех, за това, че сме паднали. Всичко е в нас и ние трябва да вярваме в себе си!

СЛЕДВАЙТЕ МЕЧТИТЕ СИ! Имате ли мечта - ПАЗЕТЕ Я! Човек без мечти, не е човек! Колкото и невъзможна да е вашата мечта, колкото и трудно осъществима да е тя, не се отказвайте, не позволявайте на външни фактори да повлияят на вашите цели!  Обикновено тези, които ви казват, че не можете са тези, които съдят по себе си. Казват ви, че не можете, защото те самите смятат, че няма да се справят с това!


Бъдете хора, бъдете сърцати, успявайте, не позволявайте на нищо да ви срине, не позволявайте да паднете духом! Кое е най-лошото, което може да се случи на финалната права на житейския ви път? Това е съжалението, съжалението, че не сме постигнали мечтите си, съжалението от това, че не сме казали това, което чувстваме, съжалението, че не сме изживели живота си пълноценно! Никога не спирайте да продължавате, ПАДНЕТЕ ЛИ - СТАНЕТЕ! ВСЕКИ КРАЙ Е НОВО НАЧАЛО! НЕ СЕ СТРАХУВАЙТЕ ОТ ЧУВСТВАТА СИ, НЕ СЕ СТРАХУВАЙТЕ ДА СЕ ИЗРАЗИТЕ, НЕ СЕ СТРАХУВАЙТЕ ДА ПРЕСЛЕДВАТЕ ТОВА, ЗА КОЕТО МЕЧТАЕТЕ!

И така, когато завесите паднат, ти ще си се борил, ти няма да съжаляваш за нищо, ти няма да съжаляваш за неизказани думи, за неизразени чувства, за непостигнати мечти! ЗАЩО? ЗАЩОТО СИ ДАЛ ВСИЧКО ОТ СЕБЕ СИ!  

© Stoyan Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??