26.01.2017 г., 14:05 ч.

Ако беше пич 

  Есета » Любовни
1123 7 0
2 мин за четене

Ако беше пич 


Ако беше пич, никога нямаше да ѝ позволиш да се влюби в теб, защото знаеше, че нямаш какво да ѝ предложиш. 
Ако беше пич, никога нямаше да бъдеш с нея, защото това е единственият начин да я загубиш завинаги.
Ако беше пич, никога нямаше да ѝ позволиш да затваря вратата след теб  изпращайки те и да знаеш, че в момента когато ключът превърти леко в ключалката, очите които толкова харесваш вече ще са навлажнени.
Ако беше пич, щеше да искаш да прекараш живота си с нея.
Ако беше пич, щеше да можеш да си я избрал, неразочаровайки нея и себе си.
Ако беше пич, щеше да слушаш повече гласът и, да говориш по малко и харесваш говоренето ѝ.
Ако беше пич, щеше да си разбрал, че си тръгваш от човека който копнее за теб, за да се затвориш между твоите четири стени.
Ако беше пич, щеше да знаеш че тя уважава материалното, но цени времето и най-вече времето прекарано заедно
Ако беше пич, щеше да знаеш, че дори морето ви харесва и иска да ви вижда.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че любовта към детето не противостои на любовта към любимата.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че по-добре да се прибираш в дом, където някой ти е сготвил с любов, отколкото обратното.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че тя би продала душата си за време прекарано заедно.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че за да сте едно цяло, трябва да правите неща заедно.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че тя винаги е избирала теб.
Ако беше пич, щеше да усещаш, любовта и и да искаш още и още.
Ако беше пич, щеше да усещаш, че тя те е приела точно какъвто си.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че тя харесва гласът ти.
Ако беше пич, щеше да я прегърнеш и никога да не я пуснеш.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че тя не те ревнува, но я е страх.
Ако беше пич, щеше да си разбрал, че намери твоята жена.
Ако беше пич, щеше да знаеш, че тя те обожава.
Ако беше пич, щеше да си разбрал, че трябва да я задържиш.

Ако беше пич, просто щеше да я избереш!

© Ани Апостолова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??