15.08.2005 г., 0:02 ч.

АЛИ БАБА И НЕОПЛАТОНИСТИТЕ 

  Есета
2291 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

5 мин за четене
СТУДИЯ № 12
НИКОДИМ ПЕЩЕРОВ
АЛИ БАБА И НЕОПЛАТОНИСТИТЕ


Скъпи Дами и Господа,тази вечер ще обсъдим символиката в народното творчество.
Ще разгледаме една от така наречените “класически” приказки,а също така и причините тези произведения да просъществуват до наши дни и да се четат с неотслабващ интерес.
“Магията” на тези приказки се дължи на зле прикрития сексуален подтекст,надълго и нашироко разгърнат в увлекателните приключения на персонажите.Тази несъзнателна алюзия контрапунктира на податливото човешко въображение,същевременно заключвайки всички пътища на автоцензурата,предизвиквайки неприятни възбудни преживявания,завършващи предимно с вяла полюция при възрастните индивиди и нощно напикаване при децата.
Непременно на сутринта се появява и чувството за вина,последвано от лека депресия,която
бързо избледнява след системна злоупотреба с алкохол.Под неговото въздействие родителите,
а защо не и бабите,които,разбира се са с намалено либидо поради импотентността на дядовците
запълват мутиралите си празнини,или кухини,ако щете,със същите тези приказки.
Причината за учестеното преповтаряне на познатите ни до болка истории се крие в т.н. морал.
Идеята е,че бабите и родителите четат ,при по-тежките случаи възпроизвеждат по памет
приказките уж на децата,а всъщност на себе си,предвкусвайки съмнителното удоволстие от предстоящите сексуални преживявания през нощта.
Така тяхното ЕГО получава пълна доза успокоителни и няма пречка за изпълнението на набелязаната цел.Естествено,от всичко това страдат предимно и единствено децата!
Дами и Господа,след тази,надявам се кратка и ползотворна прелюдия предлагам да разгледаме популярната арабска приказка “Али Баба и четирийсетте разбойника”.
След внимателен и системен подбор се спрях именно на тази,поради извънредно интересния сюжет на споменатото произведение.Предполагам,всички сте чели/или са ви чели/тази история.
Али Баба е представен като последен бедняк,който с мъка успява да изхрани семейството си.От друга страна четирийсетте разбойници владеят несметни богатства,които трупат в никому неизвестна пещера.Така.Някой може да се зачуди-Какво пък толкова!?
Ще Ви отговоря веднага.Неминуемите изводи и умозаключения,до които стигнах посредством задълбочения си анализ са практически неопровержими.Но нека ви запозная с тях.
Всъщност Али Баба е Лъжеплатон,а четирийсетте разбойника са Неоплатонисти!
Али Баба е техният кумир,те копнеят да бъдат обладани от него,понеже са слушали какви ли не истории за размерите на мъжкото му достойнство.Точно затова,заради неистовата си любов събират споменатите съкровища,и то не къде да е,а в огромна пещера.Желателно е да направим
Сравнение с Платоновата пещера,описана така подробно в “Държавата”.
Моята задача става все по-трудна поради сложността на разглежданата материя,но това далеч не трябва да ни обезкуражава,напротив,би трябвало да ни амбицира смело да навлезем в дълбочините на това,смея да твърдя необятно пространство.
Всичко се заключава в т.н.Едипов комплекс,само че обърнат наопъки.
Поради строгия живот,който водят разбойниците-неоплатонисти се превръщат в
хомосексуалисти . Те представляват едно затворено общество,един вид войни като спартанците.Колкото са сурови и свирепи в своите набези над керваните,с толкова по-топла нежност са дарявали с ласките си другарите по оръжие.
Както е известно пещерата е символ на майчината утроба,следователно внесените в нея и отнети със сила скъпоценности са плод на претърпяната инверсия и последващото я желание да бъдат обладани от бащата,а на арабски баба означава баща.Оттам и преклонението пред Али Баба.
Те са просто обсебени от идеята да му правят фелацио,докато от благодатните му гърди потече коластра.Отсъствието на Лъжеплатон /Али Баба/ ги принуждава да се сношават безразборно един с друг,макар,че де факто не изпитват никакво удоволствие от акта,както се казва физиологията не прощава.
Друга интересна особеност в повествованието е броят на хомосексуалистите-неоплатоници.
Това е достатъчно знаменателна цифра,която е в състояние да ни подтикне да се замислим за неслучайното,бих казал съвпадение между определени исторически събития.

За начало можем да посочим :
-40те дни след раждането
-40те дни след смъртта
-40те години безцелно скитане на иудеите през пустинята под предводителството на Мойсей!
Съществуват още множество т.н.съвпадения,но не бих желал да обременявам с допълнителни подробности почитаемата аудитория.
Не е случайна и дегизировката на разбойниците.Те се крият в мехове,отново наподобяващи благодатният майчин корем,но в който се чувстват неудобно-
“били се изморили,защото се били прегърбили вътре,дишали трудно,боляло ги цялото тяло,измъчвали ги костите”.
Едва ли съществува по-красноречиво описание на любовна мъка и изпепеляваща страст...
Това ни позволява да твърдим,че те са претърпели ярко изразен анален регрес,вследствие на което са извършили убийството на двамата си събратя.
Поставянето на кръстни знаци по вратите на къщите,пък било то с бял или червен цвят показва,че всички разбойници,с изключение на главатаря са били неграмотни,понеже само той е бил в състояние да преброи къщите и да запомни къде е тази на Али Баба-Лъжеплатон.
Тук се крие едно много впечатляващо послание,извеждащо ни на пътя на образованието.Суровите мъже,криещи в силяха си остра кама,готова да прониже всекиго,са изпитвали тайната надежда Али Баба да ги образова,за да станат самите те главатари.
Самият главатар представлява една прелюбопитна личност.За да може да озапти озверяла тълпа мъжеложци трябва да е обладавал огромно присъствие на духа.Оттук следва изводът,че той е бил импотентен травестит,който се е самоскопил в съответствие на желанието си за власт.
По принцип Либидото и властта са несъвместими по напълно понятни причини.Всъщност в някоя от следващите ми студии,Дами и Господа ще обърнем подобаващо внимание на споменатия феномен.Най-вероятно точно по тази причина робинята Марджана го е заклала по време на знаменития си танц.Тя е усетила,чисто по женски привличането между Али Баба и главатаря,и,съответно взела крути мерки.А за да изясним докрай нещата не е лошо да припомним за двата меха,в които наистина е имало зехтин.Просто разбойниците са го ползвали като лубрикант при противоестествените си сношения.Нищо по-естествено!
Надявам се настоящата ни беседа да Ви е повлияла благотворно,Дами и Господа!
Моите поздравления!

© НИКОДИМ Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??