2.12.2017 г., 0:16 ч.

Аз, Лъвицата.... 

  Есета » Лични
1564 5 9
1 мин за четене

                                      


   Аз съм ….Лъвица. За някои всичко е ясно. За тези, които си нямат под ръка Лъвица, ще поясня: Лъвицата е голяма котка, толкова голяма, че някои я взимат за „Кучка”, но истината е, че тя е Царица, Царица на джунглата, което превръща живота на хората около нея в истинско сафари. Само някой с много здрава лапа може да я озапти. Иначе ти се качва на главата, души ти във врата, слухти и ти рови във живота, дори откровено те шпионира…Изобщо „голяма забава” пада…
  Първоначално много и се ядосваш, но тя превръща всеки гаф в скеч и неизчерпаемата и фантазия винаги учудва и провокира. С нея никога не се скучае – за добро или зло.
  В себе си би променила – знам ли какво ще и хрумне да промени…?! Настроение…, често мобилен номер /да се спаси от досадни ухажори/, дрехи - купува каквото трябва и какво не и после ги препродава, подарява или раздава на бедни…
 Зависима от срокове, от срещи , от ангажименти. Мрази неизпълнени обещания, закъснения и неточни отношения.Когато е права обича да се „саморазправя”… Дразни се от паднали трохи под масата, криви пердета, криво поставени картини, неподредени и разхвърляни кухни и бани / като че ли там ще изкара живота си, особено в кухнята, където кулинарните лудории я отвращават?/,  безвкусно облечени жени и мъже – комплексари, чиито самочувствие без покритие я влудява, селяндурщината, тъпанарщината и елементаризма…
 У себе си не харесва, че не може да премълчава и в гнева си е първосигнална, че е лоялна към хора, които не заслужават и това, че иска да накара повечето да мислят и чувстват като нея.
 Но, това съм аз, т.е. - „Тя”,  „Лъвицата”…Приеми я такава, каквато е! Не и се сърди, не я кори, защото е много чувствителна и трудно преглъща критиката и загубите. Не я притискай за нищо, защото рискуваш да ти обърне гръб завинаги. Тя обича да се чувства свободна, независима и господар на положението…Е, в никакъв случай не е идеална, но пък никога не забравяй, че е огромна победа , ако спечелиш голямото и Лъвско сърце, а това, повярвай ми,  не е никак малко ?!

 

© Nina Toshich Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Стойчо, Влади...благодаря ви!
  • Поздравления и от мен, хареса ми!
  • Забавно самоопределение...
    Поздравления,Лъвице!
  • Хей, момичета и момчета...благодаря ви! Разсмяхте ме с вашите прекрасни, с чувство за хумор коментари!
  • Вярваш ли ми, че прихнах в самото начало? :D Заради точността и оригиналността. Кучка за тези, дето е натирила оттатък дувара.
    Има още черти, които не харесват в себе си Лавиците, но ги узнават привилегированите, спечелили сърцата им.
    Поздравявам те за цялостната, прицизна дисекция на нежната половина на зодията и ти благодаря за настроението.
    Браво, Нинка!
  • Хубаво!Аз съм зодия лъв!Имам такова Стихотворение!
  • Какво може да предложи един Козирог на една Лъвица.Рог срещу лъвско сърце.Не си струва..Може би хладнокръвие когато атмосферата е наситена с първосигналност.Но дали ще се приеме само Лъвицата ще прецени.
  • "У себе си не харесва, че не може да премълчава и в гнева си е първосигнална, че е лоялна към хора, които не заслужават и това, че иска да накара повечето да мислят и чувстват като нея."
    Още един скорпион се разпознава в лъвското ти Аз Поздрав!
  • Какво ли има за чудене?! - Лъвица си/е отсякъде!
    Скорпионът те поздравява, "Голяма котко", с Голямо сърце!
Предложения
: ??:??