28.10.2004 г., 22:46 ч.

Аз мечтая 

  Есета
7398 0 4
1 мин за четене

Аз мечтая... мечтая за хиляди неща. Мънички... и големи. Лесно и трудно постижими.

            Мечтая сутрин да се събудя... Мечтая за една незагасваща усмивка на лицето си... Мечтая за един ден, изпълнен с прекрасни мигове, напрегнати моменти и... мечтая дори за малко тъга. Тъга, която да ми напомня, че животът не е един сбъднат сън, че без мъничките нещастия не можем да оценим хубавите периоди. Мечтая за онази сладна болка, която прави съществуването ни емоционално и енергично. Мечтая за добротата, която се усеща във въздуха, за слънчевото настроение в сърцата на хората. Мечтая за позитивността в хората. Мечтая си даже за справедливост и честност. Мечтая си хората да осъзнаят колко са стойностни и истински трудните моменти, ценни за незабравимото изживяване на наистина щастливите мигове.

            Мечтая си за много неща...Но най-много искам аз самата да разбера и най-дълбоките тълкувания на тази прекрасна мисъл:

            “Животът се измерва не с броя вдишвания и издишвания,които правим,а с моментите,които спират дъха ни.”

© Петя Кръстева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Супер е! Направо е страхотно!
  • мечтите са хубаво нещо-те ти носят радост и надежда...есето ти е прекрасно,харесва ми за какво мечтаеш,супер е и нали знаеш...6
  • Така е. Лошото е само когато тъгата ти дойде в повече. Така мъничко за вкус е добре, но иначе смазва..
  • Много добре Харесва ми
Предложения
: ??:??