12.06.2009 г., 9:43 ч.

"Аз съм пътят, истината и животът". 

  Есета » Философски
2733 0 2
2 мин за четене

Земните проблеми нека да бъдат единни. Не би ги променило и пъстрия декор на ежедневието във великото неизвестно. Книга - духове напомня, защо е скрил останките от Ноевия ковчег, - нямат екземпляр. Но, често, явление - което съществува. Мина времето за спорове, дойде време за работа и изследване.

Божествено влияние - минута живот. Какво е ден - врата към стаята на красивото.

И разумните от народа ще вразумят народа, ако и няколко време да страдат от меч и огън, от плен и грабеж. И от разумните някой е пострадал, за да ги изпитат, очистят и избелят за последно време, защото има още време до срока.

И във време на страданието ще си имат някоя помощ и мнозина ще се присъединят към тях, но престорено. Важността да бъде изявена, като подразделение на духа.

Духовното влияние идва от Слънцето, което изпраща лъчите си върху човека - обърнато растение, през главата надолу.

Атом - семеен - извлича се мот смъртта, само за да бъде отново събуден, при започване на друг физически свят - живот. Всички желания на Желанието умират по липса на възможност да бъдат задоволени.

"Не е истинска милостиня,

която само ръката дава.

Който дава само от чувството за дълг,

дава само мъртво злато,

но който дава от нежно сърце

и дава онова, което не се вижда

оная нишка от всеобхватна красота,

която минава през всичко и

всичко обединява, неговата помощ

надвишава обсега на ръката,

сърцето му простира усърдните си длани,

защото Бог се проявява чрез нея,

и носи изобилие на душата,

която е чезнела от глад

в предишна тъмнина".

Обратният процес - на възвръщане на материята към духа - също се извършва непрекъснато.

Материята е кристализирал Дух. Силата е същият Дух, но още не е кристализирал.

Физическият свят е светът на формата.

Светът на желанието, където се намира Чистилището и първото небе е светът на Баграта.

Светът на Мисълта е сферата на тона (музиката).

Музиката - небесната - съществува - тя е факт.

В очите на окултиста - резонанс се получава от вибрациите на музиката.

Както често се случва - астралното тяло - лицето - разсъждаваща част -окултните науки - семейни неприятности - любов към семейството и човечеството.

 

01-09-1993г.

 

следва продължение...

© Сириус Надежда Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??