21.08.2009 г., 20:40 ч.

Аз съм Сънчо, идвам от горица 

  Есета » Лични
2750 0 5
2 мин за четене

Сънчо, за когото се пее, че идва от горица, е измислен герой. А аз съм съвсем реален... Сънчо. Сериозно! Мога да приспя едно дете за точно 5 минути. Колкото и да се къса да реве, да рита, да се тръшка - няма къде да ходи, ще заспи, та няма да може да отлепи цяла нощ от леглото. Методите ми на приспиване действат като автомат "Калашников" - безотказно! Вече 5 години ги разработвам и тествам в реални "бойни" условия - върху двете ми деца. Толкова са ефективни, че започват да ми действат и на мен самия, в резултат на което почти винаги заспивам много преди децата ми. От което правя заключение, че методите ми могат със същия успех да се ползват и върху възрастни. А това, от гледна точка на бъдещите ми бизнес планове, е още по-добре - спектърът на клиентите, ползващи приспивните ми услуги, ще бъде много широк.

Направо си представям дългите опашки пред входа на моя частен сЪнаториум (или сънотвориум!) - как изтощени за сън родители подават със сетни сили ревливите си деца и грохват... Туп! Падат на земята от недоспиване, а аз поемам ревливите терористи и след 5 минути те вече хъркат юнашки: "Хррр-хррр!"... Благодарни, родителите ми целуват благоговейно ръцете, бутат ми пари - аз ги приемам скромно: "Ама моля ви се, няма нужда!" Обаче прибирам парите в джоба и "гейм слийпинг", както казват англичаните.

А пък, ако научат за моите приспивни услуги и те - англичаните. Леле-е-е-е! И започнат да идват с цели автобуси, пълни с истерично плачещи за сън, сополиви англосаксончета. "Хелп, мистър Донкин!"... Е, как да ги върна изтерзаните хорица?! Били път чак от майната си - кой от Лондон, кой от Манчестър, от Ливърпул. И децата им врещели през целия път, а аз накрая да им кажа "Сори!". Ще ги взема, човещинка е! "Я ела, диър чайлд, да те видя защо не искаш да слийпинг!" Друс-друс за 5 минути, изпявам им "Сънчо камин фром форест" и готово. Направо си ги представям и доволните англичани как горещо благодарят и ми бутат паунди в ръцете, които аз приемам, защото ми е неудобно да откажа, за да не се обидят хората и да си помислят: "Тоя пък, левове приема, а паунди - не!" Ще стане политически въпрос, че не им уважавам националната валута. Та, искам-не искам, ще приемам. Левове, паунди - ще събера пари за нова кола. Иначе комшиите ще кажат: "Тоя пък толкова пари печели, една кола се скръндзави да си купи!" Какво да правя, ще си купя. Едно "Фордче", "Мустангче"! Съвсем скромно - кабрио, кожен салон, 8 цилиндъра, 350 конски сили. Ммммммм!...

Ехо! Някой да ме събуди, че пак заспах преди децата. Нали ви казах, че методите ми на приспиване действат безотказно - особено върху мен. И сънувам разни врели-некипели за Сънчо, който идва от горица с "Форд Мустанг"!

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Уникален сииии!!!
  • Всичките ти неща са много добри - и сериозните, и хумористичните. Поздрав!
  • Успя да ме разсмееш, а не да ме приспиш. А ако знаеш какъв съм темерут, нали ме разбираш правилно, какво искам да ти кажа?! Е, как не бе, братче?! Жена съм и всички наопаки, аз на верев. Никакви пари за теб! Отивам при мъжа ми, той като захърка мелодично, зор видях, докато го науча, но сега хърка по ноти...Дали да не открия фирма за мелодично хъркане?1 Айде със здраве!!! Не заспивай, когато...
  • Внимавай да не заспиш на работата, адашке! Методите ми действат безотказно...
  • Трябваше да го прочета преди сън, а не преди работа...
    Ама хайде - да не издребняваме!
    Много готин стил на писане имаш!
    Забавно е с теб!
Предложения
: ??:??