13.05.2008 г., 11:08 ч.

Болка 

  Есета » Любовни
2830 0 4

Болка

Най-трудно е да продължиш, когато те наранят. Най-трудно е да продължиш с болка в сърцето. Когато всеки ден се събуждаш с мисълта, че този ден ще е по-добър, но се сещаш за очите му. Мислиш си как сърцето ти вече е преодоляло болката, но тогава се сещаш за гласа му и как ти говори. Болка са само спомените, добри и лоши. Боли те, когато го виждаш как я гледа всеки  ден. Болката е да знаеш, че него не го боли толкова много. Толкова, че да не ти стигат силите да заплачеш. Усещаш болка дори, когато сънyваш. Сънищата ти са изпълнени със миналото. Всеки грозен момент, събран в един най-непоносим. Ужас те обгръща, когато този сън е като вечен. Продължаваш да гледаш с топлина в очи, а той нея -с дълбока искра. Трудно е да продължиш с тази болка в душата си. Трудно е да се бориш с душата, копнееща за неговата усмивка, с живота и с кошмарите. Болка е несподелената любов. Болка са раните в сърцето, причинени от любовта. Болка е миналото и настоящето, но е най-силна сега.

© Мария Грънчарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • това е болка!Хареса ми,но може би трябваше да е по-дълго иначе е супер
  • Хубаво и правдиво пишеш за болката от любовта...
    те...двете винаги вървят ръка за ръка...с обич, Мария.
  • С болката ставаме по силни.Желая ти много усмивки!Поздрав!
  • Болката е част от живота, както щастието,тъгата,любовта и т.н. Аз не мисля,че болката от несподелената любов е най-голямата- има и други по-големи болки.Не мисли,че не те разбирам-напротив и аз доста често вкусвам горчивината и.Но помни,че след всеки залез,идва изгрев.
Предложения
: ??:??