26.06.2009 г., 21:03 ч.

Българийо, мащехо моя любима... 

  Есета » Лични
1538 0 5
1 мин за четене

"Тирани, всуе се морите! 
Не се гаси туй, що не гасне!"
(Иван Вазов, "Не се заси туй, що не гасне")

Защо, Българийо, позволяваш на разни престъпници да си правят кой каквото иска и да те ограбват най-нагло и безотговорно, а после да се бият в гърдите, че са славни патриоти.
Не искам да търпя повече това беззаконие и тези престъпления, които заливат ежедневно България.
Не искам, когато наближат поредните избори, управниците да се сетят, че тук живеят преди всичко БЪЛГАРИ, а не цигани и турци. За пореден път искам да уточня, че не мразя нито циганите, нито турците, но не мога да си затварям очите пред истината така, както правят това господа политиците.
Защо, мащехо моя, позволяваш на нашите близки и любими хора да напускат пределите ти, търсейки работа? Защо, измамна майчице, нехаеш за нас, българите, а щедро предлагаш своите блага за чуждите, защо?
За едни си майка, Българийо, докато за други ти си мащеха! Убедена съм в това!


Гр. Хасково
13-06-2009 г./ 14:02 ч.

 

© Мечтателка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • хайде, хайде, laddydot, нека не бъдем от страната на всички плюещи! Аз харесвам това. Има и тази емоция и тази посока на мисли. И е добре всеки от време на време да минава през нея. Най-малкото за равносметка. Иначе спира развитието си! Не бъдете пуритани!
  • Най-малкото, от което един българин има нужда България да му даде - е история. България не знам какво е дала на българите и какво им дава, но и ние трябва да дадем - не става иначе.
    Жалко, че, изглежда, доста хора под България разбират политиците, а не народа, тоест себе си. Може би го правят съзнателно - ако българите признаят, че те са България, излиза, че те са и... шибани.
  • ... Сърди се на евреите! Гневът ти е добре обмислен още преди да се появиш. Но, все пак си мисля, че в основата е невежество и липса на политическа и социална култура у българина...
    PS / От един ултра десен! ( Може и " безкрайно бесен" ...
  • България е това,което сме ние.Тя е направила достатъчно за нас,като е родила светлите имена от нашата история. Сега е време ние да й помогнем,за да бъде онази България,която всички обичаме.
  • А ти какво направи за България????
Предложения
: ??:??