24.12.2011 г., 23:01 ч.

Целувката 

  Есета » Любовни
3638 1 1
3 мин за четене

            ЦЕЛУВКАТА

 

Устните се сливат при полуотворени уста. Езикът се промъква между тях и прониква в  нейната уста. Гали нежно зъбите, гъвкавия език, сякаш иска да проникне все по-дълбоко в нея. Това е една целувка. Но те са много и изразяват най-различни чувства. Даже има исторически целувки, като  “целувката на Юда”. За да покаже на римляните кой е "човекът”, когото е издал за тридесет сребърника, Юда целува Исус Христос в Гецеманската градина. Но ние няма да говорим за нея.

         Както няма да говорим за майчини и бащини целувки, за целувки по челото и очите, целувки по лицето и косите.  Нашата тема днес е насочена към онази целувка, от която настръхваме, всяка наша клетка се възбужда и  някакво непреодолимо желание  за близост обзема влюбените.

         Някои казват, че една страстна целувка изразява по-силно чувствата,  отколкото сексуалното сливане. Кой знае, може би е така!

         Вероятно вълнението при  първата целувка е неповторимо преживяване и не може да бъде сравнено с нищо друго.

         Всички сме ставали свидетели на страстни целувки в полутъмната зала на киното, когато Той  и Тя накланят глави и устните им се допират за пръв път. Неочаквано и ние изтръпваме от този допир, ръката ни стиска по-силно ръката на момичето до нас, а и нейната като че ли трепва като птиче, потърсило убежище в  широката Ви мъжка длан.

         Устните на човека са много чувствителни. Не случайно текстилците прекарват плата по устните си, за да установят мекотата на “опипа”.  И най-нежните пръсти са много по-груби от устните и няма да ни дадат точна представа за мекотата на тъканта.

         Вероятно анатомите биха могли научно да докажат защо устните са толкова чувствителни, но това не е целта на това есе.

         Целувката между двама влюбени започва с допира на устните им, но не свършва до тук. Както казахме в самото начало, при този допир устата е полуотворена и дава възможност на двамата да засилят чувствително  интимното усещане, използвайки умело  езиците си. Веднага трябва да кажем, че за да бъде целувката максимално чувствена, се изисква известен опит, даже смело бих казал,  талант. Защото ефектът на чувствената целувка се засилва от владеенето на известна техника на целуването. При някои то се дължи на опит и обучение, при други  то става естествено, въз основа на желание за максимално сливане и проникване. Освен устните на целуващите се, активна роля имат и езиците на двамата партньори. Те са подвижни, проникват дълбоко в устата на партньора, преплитат се, докосват се, галят се, докосват се до зъбите  му. Тук дължината на езика също е от голямо значение. По-дългият прониква по-надълбоко, има възможност да се допира до по-голяма повърхност от езика на другия, може да гали небцето на партньора, а знаем че небцето  има милиони рецептори, което го прави свръхчувствително.

Често пъти устните на единия засмукват долната или горната устна на другия, това е тъй наречената “засмукваща” целувка. Тя може да бъде по-силна или по-слаба, според силата на засмукването.

         За продължителността на целувката играе роля и дишането на партньорите. При правилно дишане, когато издишването става през носа, целувката може да трае чувствително по-дълго. Ако единият от  целуващите се има проблеми с дишането, то той бързо губи ритъма, започва да се задушава и е принуден да прекъсне целувката, което не винаги е приятно на другия, който иска още по-дълга целувка, по-дълго сливане на устните им, по-дълбоко проникване в устата на любимия или любимата.

         За да бъде целувката приятна, продължителна и чувствена, не на последно място зависи и от хигиената на устната кухина и състоянието на зъбите ви или тези на партньора ви. Хора, имащи здравословни проблеми със зъби или стомах, често пъти имат лош “дъх” и целуването с такъв човек е неприятно, колкото и силно да го обичате и желаете. Естествено има средства – дъвки, бонбони, течности за жабурене, които временно премахват лошия дъх и правят целувките по-приятни. Но причината остава и трябва да се вземат сериозни мерки за отстраняването ù.

         Страстната целувка доставя огромно удоволствие на влюбените. То е изпълнено с  много нежност, ласкавост и силно чувство. Докато в сексуалния акт би могло да има  понякога и нещо  “животинско”, то целувката е най-нежното съприкосновение на влюбените, то е апотеоз на чувствата, божествена амброзия, емоционална експлозия и може да се практикува почти навсякъде и по всяко време. Целувайте по-често любимия  партньор и отношенията ви ще стават все по-красиви, по-емоционални, по-дълбоки.

 

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Крикор така хубаво си го написал!
    Обожавам целувките и по-хубаво от теб не бих го казала!
Предложения
: ??:??