18.12.2011 г., 14:05 ч.  

Човек може да се влюби хиляди пъти, но да обича само веднъж! 

  Есета » Любовни
7984 0 2
2 мин за четене

     Човек може да се влюби хиляди пъти, но да обича само веднъж! Напълно се съгласявам с тези думи по изпитани вече причини. Любовта е чувство, което не може да се опише с думи. То трябва да се изпита, за да бъде обяснено.

     Една дума, един поглед, една ласка могат да променят хиляди неща. Да те накарат да изпиташ онова странно чувство с пеперудите в стомаха, с безбройните безсънни нощи, с безкрайните трепети и вълнения, които трябва човек да изживее, за да разбере истинското значение на думната Любов!

     Мога да твърдя, че са броени пътите, в които обичаме истински, дори да не кажа, че това чувство човек изпитва истински веднъж в живота. Птичето кацва веднъж на рамото и е щастливец този, който успее да го усети и да го задържи. Понякога твърде късно го разбираме, когато то е вече отлетяло твърде на далеч! Тогава ни остава само да се надяваме, че някой ден то отново ще дойде при нас и този път ще го познаем, и няма да го пуснем да отлети.

     Истинската любов често се случва само веднъж в живота, но понякога сме твърде глупави и не я оценяваме. Но рано или късно осъзнаваме какво сме загубили и чак тогава разбираме цената на всичко това. Започваш да се питаш какво ли би било, ако в този момент можеше да си с любимия до скоро човек, започваш да осъзнаваш безбройните грешки, които си допуснал и се замисляш какво ли би било сега... Но може би няма и да разбереш... Но знае ли се, може да изпиташ това чувство отново със същия човек и да си отговориш на безбройните задавани въпроси, които не ти дават мира така отдавна.

     Идва ден, в които осъзнаваш какво си загубил и... тогава това нещо, което така ти липсва се връща отново при теб. Започват отново моментите на щастие и равносметката за това, което си изпуснал и това, за което си чакал твърде дълго... Важното е само, че всичко отново си идва на мястото и ти можеш да полетиш отново на крилете на любовта и да си върнеш загубените моменти. Трябва само на време да осъзнаеш, че този човек, с който си изживял така хубави мигове и наистина си обичал трябва да бъде отново с теб и че не е трябвало никога да си отива... Но затова е времето, за да отмие лошите спомени и на тяхно място да се настанят незабравимите и за двамата мигове.

      ... Но не всяка приказка има хубав край! И не се знае дали ще те сполети късметът, който са имали някои хора, да преоткрият отново любовта, да полетят на крилете и и да преоткрият отново старите чувства, които са били заровени някъде дълбоко, но които са се обаждали, за да напомнят за себе си!

      Любовта е чувството, което ни кара да живеем и заради което си струва да живеем. Дано всеки съумее да го изпита и - най-важното - да умее да го задържи, защото: "Човек може да се влюби хиляди пъти, но да обича само веднъж!" и не трябва да пропуснем шанса си!......

© Таня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря много,радвам се,че се харесва това,което съм написала! И дано всеки го изпита!
  • Точно казано и добре написано.
    Наистина си права във всяко едно отношение.Ние може само един път да обичаме истински,защото колкото и да я сравняваме тая истинската любов с друга наша,едва ли ще е същата.Нека има истинска любов и най-важното да е взаимна.Какво повече да искаме,щом имаме любов!
    Поздравявам те за есето!
Предложения
: ??:??