4.06.2006 г., 0:45 ч.

Чуството любов-убива или съживява човека? 

  Есета
6235 0 5
1 мин за четене
Какво е любовта? Защо най-красивото чувство на този свят кара сърцата ни да страдат? Защо ни боли?
Чувството любов убива човека, любовта наранява, кара хората да вършат постъпки, за които рано или късно ще съжаляват! Любовта кара човека да изглежда глупав, въпреки, че в началото всички се чувстваме щастливи!Повечето от нас избират любовта пред самотата, защото от филмите всички ние виждаме измислица, на която вярваме въпреки да знаем че е лъжа, но действителността е жестока! По добре да си сам отколкото да чустваш онази рана в гърдите си, да усещаш как бавно умираш, мислейки за дните, в който си мислел че си щастлив!
Защо заради любовта трябва да правиш грешки, за които ще съжаляваш? Защо от всичката тази болка изпадаш в нервни кризи и се разболяваш?Защото мислиш, че любовта съществува, а всъщност всичко това е породено от мозъка ти!
Вземайки на сериозно любовта, човек бива наранен и не от накой друг, а от себе си, тъй като е решил да се поддаде на измислица, в която лети в небесата и въпреки, че знае, че ще падне и ще го заболи, той продължава нагоре към болката!
Наранени от любовта, в нас остават много болезнени рани, спомени и естествено - терзания! Не осъзнавайки как съсипваме себе си, ние продължаваме  да плачем и страдаме за вече отминали неща! Убивайки себе си, така и не разбираме, че любовта е отрова! Тя е чувството, което вместо да кара човека да е щастлив, го убива, но не изведнъж, а малко по малко!
Готови да скочим от някой блок, за да забравим болката, ние не осъзнаваме, че няма смисъл от всичко това, което правим заради човек, който може и да не се трогне от жертвата ни! Любовта е прищявка, приличаща на буря готова да разруши живота ни!
Замисляйки се за това, колко ужасно чувство е любовта,,се чудя дали някога хората ще осъзнаят, че любовта ги убива без  да го разбират, живеейки спокойно... или по скоро, мислейки, че живеят спокойно и всичко е наред!

© Весинцето без такава Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ми имаш право да пишеш каквото ти е на сърцето и затова поущрявам, ама аз лично не съм съгласна с написаното
  • благодаря Марияна май само ти ме разбра
  • Провокираш, но си искрена, от всеки ред струи болка и разочарование...5!
  • защо?нима всички жертви който правим за любовта са заслужени?не съм съгласна,но всеки има различно мнение!написах го в такъв период в който се чуствах точно така!
  • "Какво е любовта? Защо най-красивото чувство на този свят кара сърцата ни да страдат? Защо ни боли?
    Чувството любов убива човека, любовта наранява, кара хората да вършат постъпки, за които рано или късно ще съжаляват!"
    За Бога защо най-истинското и най-стойностното чувство трябва да не боли?
    Не съм съгласна с всичко написано съжелявам, но не си права
Предложения
: ??:??