30.05.2008 г., 23:37 ч.

Цинизмът поне е честен 

  Есета
1872 0 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

Разговор между духовете на двама министри...

 

- И сега какво? Това ли е краят?

- Опасявам се, че да.

- Мамка му. И как попаднахме тук?

- Бунт, приятелю. Народът се пробуди и това беше.

- Дойде им времето... Овце! И какво ще стане сега?

- Цялата тази шибанящина свърши зле за нас, приятелю. Отиваме в Чистилището. Ха-ха-ха... И  това е нормално. Цял живот бяхме асекизатори, ама действахме неправилно.

- Какво искаш да кажеш? Да не си полудял?

- Не, пич. Напротив! Едва сега прогледнах. Виж... истинските асекизатори извозват лайната, а ние правихме точно обратното - докарахме лайна в огромни количества. Сетиш?

- Ха-ха! Шегаджия, да ти го начукам.

- Пич, знаеш какво следва, нали?

 (мълчание)

Пич, ще останем като ръждиво петно в съзнанието на хората.

- Ами ако светлото ми име е най-скъпото нещо? Мислил ли си за това?

- Ха-ха-ха-ха-ха! Приятелю, не ме занасяй! Ха-ха-ха! Недей... По нашите имена не е останало чисто място! Разбираш ли? Какво светло име, бе?! Каква светла памет? Май си си изгубил ума...

- Дори така да е, сега кой ще върти играта?

- Пич, ти си в пълна заблуда! Ти си слепец, приятелю! Май си се цапнал някъде!

- Накъде биеш, глупако?!

- Пич, играта върти нас! Затова ни застреляха като кучета на улицата! ИГРАТА свърши, пич! За мен, за теб, за тях! ВСИЧКО СВЪРШИ! Нацията се затри, неграмотни глупаци останаха... Ха-ха дори без кинти останаха, а сега и за гушата се държат едни други!

- Трябва да те погребат в пантеона на боговете на информационните манипулатори... Ама си велик, мамичката ти... Само дето накрая и тебе затриха.

- Пич, почнах да свиквам. Дори съм някак спокоен. Надиграхме ги. Надиграхме ги с минимални ресурси! Овце! И сега каквото и да стане с нас, не ми пука...Ха-ха!

- Мене направо ми се късат нервите... Като си помисля колко кинти хвърлих по реклами и кампании, само и само да им замажа очите! А те се обърнаха в стачки, митинги, протести и лайна... ЦЯЛ ЖИВОТ ДРАПАХМЕ ДА ИЗЛЕЗЕМ НА СВЕТЛО КАТО ПОЧТЕНИ БИЗНЕСМЕНИ, А НАКРАЯ НИ ЗАСТРЕЛЯХА НА УЛИЦАТА, КОПЕЛЕ! НА УЛИЦАТА!!! КАТО КУЧЕТА!

- Пич, като влезе в играта, не беше ли наясно с риска?

- Риск? Да им пикам на риска! Овце...

- Пич, тихо! Гледай БТВ–то!

(след коментар от местопрестъплението)

- Леле...

- Приятелю, това е! Нашибаха ни по БТВ, Канал 1 и Нова... Грозна гледка сме.

- Пука ми, вече значение няма.

- Ми то си е за тебе, бе! Да  видиш к'во става...

- Ае, тука щом телевизор има, сигурно не е чак толкоз зле... Чистилище, та Чистилище! Пълни небивалици! Като Рая си е.

- Пич, за тебе не знам, ама мене ме е срам.

- От какво? Досега ми развива теории... Мамка ти, фурнаджийска лопата! Докато лапаше, лапаше, не те беше срам! Не те беше срам и да лъжеш! А сега от един коментар и се насра, глупак!

- Пич...

- КАКВО?

- Фтасаааме я...

- Я пак?

- Загазихме, бе пич! Загазили сме я!

- Що бе?

- Погледни зад себе си.

(Куп черни дяволи са се събрали около котел с кипящо олио и подканват нашите министри да се потопят...)

 

© Милица Игнатова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Наистина добро. Поздрави от Закоравелия Циник
  • Радвам се, че мислим еднакво! Бъдете будни, приятели! Защото нали знаете...
    -Кой е по-тъп от идиота?
    -Този, който го следва.
  • Понеже не искат...време е дяволът насила
    да ги натика!
    Хвала ти за написаното!
  • Ех...да стане Левски...и Ботев...
    !!!
  • Да! Да! Ето за това говоря! Нацията е на път да се затрие, а глобализацията се явява катализатор в този процес. ТЯ ГО УСКОРЯВА! Понякога настъпва време за промяна! Понякога тя е наложителна и неизбежна! ТОГАВА трябва на всяка цена да се обединим, защото иначе няма начин да се защитим! Ако трябва с лопати, точилки, мотики и вили, но народът ни непременно трябва да стане единен. Дали ще се обедини под крилото на някой водач революционер или на нещо абстрактно, каквото всъщност е една идея, няма значение! НИЕ се нуждаем от нови управници, тези ще ни ЗАТРИЯТ!
  • Браво, мадам! Проблема е, че все още сме си онези овчички, които стоят отстрани и се самосъжаляват. Изглежда доста време ще мине, докато вземем да се разбонтуваме. Пък и както каза, първо ще трябва да се затрием като нация...в същност не сме далеч от това.
    Ами, да! Какво чакаме! Взимаме лопатите и точилките и утре пред Министерството...ще се леят кръв и сополи. Анархия му е майката. Да, анархия - свобода, братство и равенство - между раси, полове, възрасти. Звучи непостижимо, нали. Проблемът е, че тези копеленца наще майки са ги раждали. По изключение рибата не се е вмирисала от към главата. Самите ние трябва да се променим. С всички сили, да насочим агресията си, не толкова навън, колкото навътре в нас. НЕ ЧУПЕТЕ СТАВИ - ПРЕЧУПВАЙТЕ ПРЕДСТАВИ!
Предложения
: ??:??