27.04.2005 г., 10:40 ч.

Дано да ми простиш 

  Есета
2896 1 5
1 мин за четене
Толкова си близко, а аз те чувствам толкова далеч. Защо те обичам толкова? И все пак тази обич не е истинска, не мога да те лъжа повече, нямам сили за това. Всеки ден ти все повече се отдалечаваш от мен. Не мога така.Това са само моите мисли. Не...Защо не мога да ги кажа, нима е толкова трудно, нима съм толкова слаба? Не, просто много държа на теб и не ми стиска да ти разбия сърцето. Нима е грях, че обичам друг? Чуваш ли шума отвън? Не, не се залъгвай, това не е дъжд, това са моите сълзи.Те са за теб защото не мога да те гледам тъжен, но и не мога да те направя щастлив. Дано да ми простиш някога, не бързам и дано да си останем поне приятели, защото да се разделя с теб е все едно в пустинята да завали пороен дъжд - толкова ми е трудно, дано ме разбереш. Сега е вечер, дано поне сънят ми даде утеха, защото болката е повече от колкото мога да понеса. Знам, че и на теб не ти е лесно или поне така си мисля. Много бих се радвала ако на теб не ти пукаше за мен, но по думите ти май не е така. Не мисли, че на мен не ми пука за теб и че ще те забравя толкова лесно. Просто разбери ме, теб те няма много често и това ме убива. Миговите с теб бяха хубави и весели. Преди време ми обеща нещо, дано сега да го изпълниш. Обеща ми да останем приятели, защото ако не, това ще ме довърши.

© Александра Атанасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това е писмо към любим човек.Толкова ми е познато-истинско,идващо от дълбините на душата ти.Всички (поне така мисля) сме минали през този път.Но се чудя-възможно ли е приятелство след раздялата с голямата любов?
  • Обичам да усещам виковете на чувствата от всяко произведение! Някой ми беше казал, че ставаш добър писател едва, когато започнеш да владееш чувствата си и да пишеш за хората! За съжаление аз не мога да си представя как владея чувствата си върху белия лист. Извън него- да! И точно затова той ми помага- моят приятел, белият лист! 6!
  • Благодаря ти много за думите,радвам се че ти е харесало!
  • браво!хубаво е изляла си душата си тук само ако ми разрешаваш един два съвета.първо не се обвиняваи че обичаш друг...така ти е казало сърцето...второ не бъди толкова сигурна в думите му..нали се сещаш че обичта се доказва не чрез думите.и бъди искренна с него.ще го нараниш да..от това няма как да избягаш...но бъди искренна успех ти желая а и още нещо аз вярвам че ти си силна!
  • браво!хубаво е изляла си душата си тук само ако ми разрешаваш един два съвета.първо не се обвиняваи че обичаш друг...така ти е казало сърцето...второ не бъди толкова сигурна в думите му..нали се сещаш че обичта се доказва не чрез думите.и бъди искренна с него.ще го нараниш да..от това няма как да избягаш...но бъди искренна успех ти желая а и още нещо аз вярвам че ти си силна!
Предложения
: ??:??